شناسهٔ خبر: 66676765 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حزب الله لبنان شمال فلسطین اشغالی را موشک باران کرد

حزب الله لبنان بیش از 40 موشک به سمت مواضع ارتش رژیم اشغالگر در مناطق«الجلیل بالا» و «اصبع الجلیل« در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان بیش از 40 موشک  به سمت مواضع ارتش رژیم اشغالگر در مناطق«الجلیل بالا» و «اصبع الجلیل« در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

خبرنگار الجزیره گفت که آژیرهای خطر در شهرک یهودی نشین «کریات شمونه» و مناطق شمالی دشت «الحوله» به صدا در آمده اند.

آژیرهای خطر  همچنین در منطقه «سعسع» و کوه «میرون» در الجلیل بالا به صدا در آمده است.

 

نابودی تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله

جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه سه شنبه تصاویر هدف قرار دادن تأسیسات جاسوسی اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان شامگاه سه‌شنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله همچنین تصاویر حمله موشکی به یگان مدیریت و کنترل بالن‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در شهرک «أدمیت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، خاطرنشان کرد که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر باریکه غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما