شناسهٔ خبر: 66676380 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازدید وزیر کشور از پایانه مرزی بازرگان

وزیر کشور با حضور در شهرستان ماکو از پایانه مرزی بازرگان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های انجام‌شده در این پایانه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی، وزیر کشور با همراهی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی، با هدف بررسی زیرساخت‌ها، معضلات و مشکلات مرزنشینان در پایانه مرزی بازرگان حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط مرزبانی و دیگر ارگان‌ها و نهادهای دخیل قرار گرفت. 

بر اساس گزارش خبرگزاری پلیس، در این بازدید وزیر کشور و هیات همراه از قسمت‌های مختلف گمرک از جمله گیت‌های ورورد و خروج، پارکینگ خودروهای سواری و حمل‌ونقل عمومی بازدید کرد و به بررسی معضلات و مشکلات مطرح‌شده در راستای مرزنشینان پرداخت. 

وزیر کشور در پایان بازدید خود ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان مرزبانی و انتظامی در راستای کاهش جرایم سرقت، قتل، مبارزه با اشرار، همچنین کشفیات مواد مخدر و قاچاق کالا، جلسه جمع بندی برگزار که در آن تمام اقدامات و فعالیت‌های مرزبانان هنگ مرزی ماکو در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز توسط فرمانده مرزبانی استان تشریح و آمادگی کامل مرزبانان جهت برقراری نظم و امنیت اعلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما