شناسهٔ خبر: 66672218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

برنامه های اوقات فراغت جوانان، کیفی سازی شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت:برنامه های اوقات فراغت ویژه جوانان باید با برنامه ریزی های مدون و جامع در راستای تحقق هدفگذاری ها، کیفی سازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ فرج‌الله شوشتری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت: ضمن احصاء‌ نقاط ضعف و قوت در اجرای برنامه های ستاد امور ساماندهی امور جوانان در سال گذشته، برای سال جدید نیاز است تا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی افزود: کیفیت بخشی مربیان و افرادی که در حوزه اوقات فراغت در حال اجرای برنامه هستند، امری است که باید در راستای آموزش و ارائه بهتر موارد در حوزه اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان مَدنظر باشد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان تاکید کرد: ضرورت دارد تا علاوه بر برنامه ریزی و اقدامات در حوزه کلاسها و همچنین فضای حقیقی، با توجه به گستره عصر ارتباطات و شبکه های مجازی و اجتماعی و حضور جوانان و نوجوانان در این فضا، در حوزه فضای مجازی نیز اقدامات لازم در دستور کار باشد.

وی در ادامه بیان داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن شناسایی افرادی که در حوزه های مختلف مرتبط با حوزه جوانان به تولید محتوای فاخر و ارزشمند مشغول هستند، حمایت های لازم در راستای بازنشر این تولیدات را در دستور کار قرار دهد.

شوشتری همچنین تاکید کرد: توجه به مساجد و بهره گیری از ظرفیت های بسیار ارزشمند و پتانسیل بالای آن در راستای پیشبرد اهداف در حوزه امور جوانان و ترغیب این قشر برای استفاده بیشتر و بهتر از این مهم، امری حائز اهمیت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی و پای کار آوردن این مهم در پیشبرد برنامه ها، سیاست ها و اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی در استان از اولویت های کاری ماست که جوانان و نوجوانان نقش تاثیر گذاری در این مهم داشته که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما