شناسهٔ خبر: 66671509 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز درگزین برگزار شد

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه‌یار شهرستان درگزین، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرماندار شهرستان درگزین، امام جمعه شهر قروه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درگزین, معاونت برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، نایب رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان، جمعی از مدیران دستگاه‌های دولتی و خیّرین مدرسه‌ساز در کانون شاهد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان درگزین در این مراسم، اظهار داشت: تلاش و کار خیّرین بزرگوار مدرسه ساز در راستای گسترش عدالت آموزشی و افزایش کیفیت مدارس به عنوان مراکز علمی و آموزشی بسیار ستودنی است.

حجت الاسلام مرتضی هاشمی ادامه داد: همت والای خیّرین مدرسه ساز که در راه مقدس تعلیم و تربیت انفاق می کنند، حق تعالی چندین برابر آن را به آنان باز خواهد گرداند.

کمیل خواستان، فرماندار شهرستان نیز در این جشنواره، بیان کرد: اقدامات خیّرین مدرسه ساز بسیار ستودنی است، چرا که خیّرین مدرسه ساز زیر ساخت لازم را در حوزه تعلیم و تربیت آماده و برای پویایی جامعه تلاش می کنند.

معاونت برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در این مراسم، گفت: احداث فضاهای آموزشی توسط خیّرین مدرسه‌ساز کار بسیار ارزشمند و معامله با خداست.

مریم به‌مرام با بیان اینکه شرکت در امر مدرسه سازی یکی از بهترین و مهمترین مصادیقی است که با حضور مردم انجام می‌شود، ادامه داد: مدرسه‌سازی با نگاه سخاوتمندانه خیّرین پیوند خورده است.

حمید نظری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درگزین نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از تلاش خیّرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار که در کارهای عمرانی و آموزشی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حضور مردم و خیّرین با انگیزه‌ی مشارکت خیرخواهانه در جامعه اسلامی ما، یک پدیده است که در این حوزه کارهای خوبی توسط خیّرین در مدارس شهرستان انجام شده است.

نظر شما