شناسهٔ خبر: 66670952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری یادواره شهدا دانشجو در دانشگاه میبد

هفدهمین یادواره شهدای دانشجو با عنوان ترنم خاطره با حضور مسئولین، اساتید و، دانشجویان دانشگاه میبد و دانشگاه‌های سطح این شهرستان و خانواده شهیدان خالقی پور و سرسنگی در مسجد امام حسین (ع) دانشگاه میبد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، هفدهمین یادواره شهدای دانشجو با عنوان ترنم خاطره با حضور مسئولین، اساتید و، دانشجویان دانشگاه میبد و دانشگاه‌های سطح این شهرستان و خانواده شهیدان خالقی پور و سرسنگی در مسجد امام حسین (ع) دانشگاه میبد برگزار شد.
حجت الاسلام محمد صادقی سرایانی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: شهداء رفتند که ولایت و رهبری تنها نماند.
وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات جامعه امروز تصریح کرد: شهداء رفتند که بی عفتی، بی حجابی، بی بندوباری، رشوه خواری، اختلاس، کاغذ بازی و هرچه خدا و بنده خدا آن را نمی‌پسندد درجامعه نباشد.
حجت الاسلام صادقی گفت: شهداء رفتند تا مقدمه ظهور امام زمان را فراهم کنند.
نیک نژاد رئیس دانشگاه میبد هم گفت: ترنم خاطره عنوان یادواره شهدای دانشجو در این دانشگاه است که هرساله دراین دانشگاه به صورت باشکوه برگزار می‌شود.
نیک نژاد افزود: به برکت این مراسم، دانشگاه میبد یکی از دانشگاه‌های خاص محسوب می‌شود که پوشش همه دختران در این دانشگاه چادر است و این اثر گذاری باعث شده است که ما شرایط خوبی را به لحاظ عفاف و حجاب و شئونات اسلامی و مذهبی داشته باشیم.
بیان خاطرات از سوی خانواده شهیدان خالقی پور و سرسنگی و پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نظر شما