شناسهٔ خبر: 66667215 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شاید این سیو سرنوشت فصل لیگ برتر را مشخص کند

روی اشتباه عجیب پیر امیل هویبرگ، فیل فودن به یک موقعیت فوق‌العاده رسید اما گیلرمو ویکاریو با واکنشی عالی مانع گل شدن توپ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار امشب فوتبال اروپا، منچستر سیتی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر استادیوم، مهمان شاگردان آنگه پوستکوگلو است.

در صورت پیروزی در بازی امشب، سیتیزن‌ها به صدر جدول لیگ برتر صعود خواهند کرد و برای هفته پایانی و دیدار مقابل وستهم شانس بسیار بالایی برای قهرمانی خواهند داشت.

در سمت دیگر تاتنهام در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و علیرغم اینکه برخی هواداران این تیم امیدوارند منچستر سیتی پیروز بازی شود، می‌خواهد با شکست شاگردان پپ گواردیولا به استون ویلای رده چهارمی نزدیک‌تر شود.

2021992

این بازی نسبتا پایاپای آغاز شد و تاتنهام که در هفته‌های اخیر نمایش‌های ضعیفی داشته است، دست و پا بسته نبود و در چند موقعیت نصفه و نیمه به دروازه مهمانش نزدیک شد.

در سمت دیگر سیتیزن‌ها رفته رفته بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب خلق کردند. در یکی از آنها که به کمک اشتباه هویبرگ به‌دست آمد، فیل فودن می‌توانست گل اول را بزند.

در دقیقه ۱۶ ارسال رودری به محوطه جریمه با شکست روبرو شد. هویبرگ که مانع رسیدن توپ به بازیکنان سیتی شده بود، قصد داشت توپ را دور کند اما با دفعی اشتباه و بسیار ضعیف، توپ در مقابل دروازه به فیل فودن رسید. این بازیکن قصد داشت با یک والی دقیق و حساب‌شده دروازه میزبان را باز کند اما ویکاریو به خوبی در برابر او قرار گرفت و با یک سیو چشم‌نواز مانع گلزنی وینگر انگلیسی شد.

2021993

نظر شما