شناسهٔ خبر: 66910376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رقابت با استقلال و پرسپولیس واقعا مشکل است

کرمانشاهی: زنوزی از آن اتفاقات ناراحت است

مدیر اجرایی تیم تراکتور درباره شرایط این باشگاه برای فصل بعد صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی تیم تراکتور پس از پیروزی این تیم در جدال مقابل ملوان، با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و در ابتدا اظهار داشت: چیزی که ملموس بود غیبت هواداران بود و ای کاش بودند تا این برد شیرین را کنار هم جشن می‌گرفتیم. دوست داشتیم در این بازی که آخرین بازی ما در تبریز بود، کنارمان باشند ولی متاسفانه نبودند. تیم هم خوب بازی کرد و به آنها و علی‌الخصوص سرمربی تیم خسته نباشید می‌گویم. در نیمه اول دیدید که ما خیلی هماهنگ نبودیم و ضعیف بازی کردیم اما در نیمه دوم با صحبت‌های مطهری، تیم متحول شد و منجر به بردمان شد.

او در مورد مسئله واگذاری باشگاه تراکتور توسط محمدرضا زنوزی توضیح داد: هفته گذشته هم دیدم مصاحبه‌ای از قول من منتشر شده اما من صلاحیت این را ندارم که در مورد این مسئله توضیح دهم ولی آقای زنوزی برای شهر تبریز و استان آذربایجان یک نعمت است. باید انقدر به او انرژی بدهند که هر سال ترغیب شود پوشش بیشتری داشته باشد. همچین نعمتی را در کشور نداریم و سرمایه‌گذاران زیادی در کشور هستند که به فوتبال آمدند اما خیلی زود رفتند. ما هم ناراحت شدیم که دیدیم عده‌ای اندک به او بی‌احترامی کردند.

2015614

وی افزود: ما واقعا سرخورده شدیم. باید قدر این نعمت را دانست. من بعد از این 2 بار با او صحبت کردم اما از آن اتفاق ناراحت است. همه می‌دانیم که آقای زنوزی به تازگی همسرش را از دست داده و آن شبی که این اتفاق رخ داد، شب جمعه بود. من خودم چند سال است پدر و مادرم را از دست دادم و هر شب جمعه کاری‌ می‌کنیم خیراتی پخش شود تا بگویند خدا پدر و مادرت را بیامرزد اما آن شب هتک حرمت شد.

کرمانشاهی خاطرنشان کرد: بگذارید فصل تمام شد و آقای زنوزی مشاوران خوبی دارد و انشالله این اتفاق نیفتاد تا آقای زنوزی یک تیم پرقدرت را ببندد. شما اگر دیشب برنامه فوتبال برتر را دیده باشید که می‌دانم دیدید، متوجه شدید که رقابت با آن دو تیم پرطرفدار سخت و مشکل است. کار هر تیمی نیست که بتواند با آن دو تیم رقابت کند چون جوی به وجود می‌آید و همه کشور پشت آن تیم است. بخش خصوصی مظلوم است و واقعا نمی‌تواند مقابل این دو تیم، تیمداری کند.

نظر شما