شناسهٔ خبر: 66667002 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تاکنون ۲۴ اسرائیلی با آتش حزب‌الله لبنان کشته شده‌اند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که از ابتدای جنگ تا کنون دست کم ۲۴ اسرائیلی در شمال و توسط آتش حزب‌الله کشته شده‌اند که یک چهارم این تلفات طی روز‌های اخیر بوده است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش دادند که از ابتدای جنگ دست کم ۲۴ اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی و با آتش حزب‌الله لبنان کشته شده‌اند که یک چهارم آن‌ها از ابتدای ماه آوریل به بعد کشته شدند.

به گزارش فارس، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که پس از سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله درگیری‌ها در شمال تشدید یافته و امروز بهای سنگین آن را دیدیم.

این رسانه‌ها اضافه کردند: «حزب‌الله می‌خواهد وضع کنونی در مرز‌های شمالی را در راستای توقف جنگ در غزه حفظ کند».

کابوس چند ماهه موشک‌های حزب‌الله و فروپاشی جوامع شهرک‌نشینی در شمالی فلسطین اشغالی، امروز سه‌شنبه صد‌ها صهیونیست را در این منطقه به خیابان‌ها کشاند تا خشم خود را از اهمال و ناکامی کابینه نتانیاهو به نمایش بگذارند.

«همین الان بیدار شوید، اسرائیل در حال از دست دادن بخش شمالی است.. موضوع فقط فروپاشی شهرک‌ها در عمق ۹ کیلومتری مرز با لبنان نیست که شامل تمامی جولان و شمال از جمله صفد می‌شود که دیگر هیچ توریستی پایش را در آن نمی‌گذارد». این بخشی از سخنان رئیس شورای منطقه‌ای در منطقه مابوت هارمون یعنی بنی بن موبهار است.

نظر شما