شناسهٔ خبر: 66666633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛

رسانه‌ها سازنده افکار عمومی هستند

سردار «کریمیان» گفت:رسانه‌ها با تلفیق علوم جدید، افکار عمومی را شکل می‌دهند و تخصص، زمان‌شناسی، اشراف اطلاعاتی، اخلاق حسنه، معنویت و صاحب سَبک بودن لازمه کار رسانه‌ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «قدرت کریمیان» جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در همایش گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهارداشت: چنانچه رسانه‌ها با استمرا و پشتکار که عامل موفقیت آنها است در این عرصه بتوانند فعالیت موثری داشته باشند، می‌تواند یک عامل پیشبرندگی برای تمام امور باشد. 

وی افزود: به عنوان مثال وقتی مسئولین ما بدانند که عملکرد آنها در معرض نقد و قضاوت دیگران قرار می‌گیرد، قطعا تلاش می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند و این نمونه‌ای از عامل پیشبرندگی است. 

«کریمیان» ادامه داد: روابط عمومی می‌تواند حاشیه‌های هر سازمان را با مدیریت صحیح خنثی کند، خیلی از سازمان‌ها عملکردی که دارند را به دلیل عدم ارائه مناسب، حاشیه‌هایی را که با عناوین مختلف به سراغ آنها می‌آید را نمی‌توانند مدیریت کنند.اما مجموعه‌هایی که عملکرد خود را رسانه‌ایی می‌کنند و در معرض نقد و قضاوت قرار می‌دهند با کنار زدن حاشیه‌ها، فعال و پویا خواهند شد. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه تخصص، زمان‌شناسی، اشراف اطلاعاتی، اخلاق حسنه، معنویت و صاحب سَبک بودن لازمه کار رسانه‌ای و ارتباطات جمعی است، اظهار کرد: افرادی که در این عرصه فعالیت دارند باید به هنگام و به اندازه کار کنند و همچنین یک فرد رسانه‌ایی باید امانت‌دار خوبی باشد و هیچ‌وقت پیش داوری را سرلوحه کار خود قرار ندهد و تا در موضوعی به ادقان نرسیده است آن را مطرح نکنند.

وی بیان داشت: تلفیق علوم جدید با کار رسانه‌ایی بسیار موثر است و این مهم نیازمند مطالعه روزانه است. چنانچه رسانه‌ای مطالعه نداشته باشد پیشاپیش میدان جنگ نرم را واگذار کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما