شناسهٔ خبر: 66666591 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محمدحسنی:

ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمن غافلگیر نمی‌شود

محمدحسنی: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ملت هوشیار و آگاه ایران بدانند که فرزندان آنان در ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمنان غافلگیر نمی‌شوند و تهدیدکننده را از کرده خویش پشیمان خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با مرزداران تیپ ۴۱ متحرک هجومی مستقر در نوار مرزی، گفت: حضور در مرزها، دیدار با شما مرزداران و مشاهده‌ روحیه جهاد، مقاومت و ایثارگری شما دلیرمردان موجب خودبالندگی و افتخار است.

وی با اشاره به اهمیّت و جایگاه مرزداران افزود: کاری که شما مرزداران می‌کنید هم‌سطح کار شهدای کربلاست، یعنی اگر امام حسین (ع) امروز اجازه داشت در بین شما ظاهر شود و در حضور شما صحبت کند همان فرمایشاتی را می‌فرمودند که آن روز در کربلا به یاران خود فرمودند، بنابراین کار شما ادامه کار شهدای کربلاست و پاسداری و حفاظت از مرزهای نظام اسلامی و ناموس ملت مسلمان به مثابه پاسداری از خیمه‌های امام حسین (ع) درکربلا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی اظهار کرد: هرلحظه، هر نفسی که شما مرزداران می‌کشید جهاد در راه خداست و بی‌شک اجرتان در نزد خداوند محفوظ است.

وی با تأکید بر رصد لحظه‌ای تحرکات دشمنان، گفت: دشمنان با افکار پلید خود همواره درصدد نفوذ و خرابکاری در این مرز و بوم هستند، امّا شما مرزداران باید با حفظ هوشیاری و آگاهی کامل و با رصد لحظه‌ای و شبانه روزی تحرکات دشمنان مانع از غافلگیری شده و آنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارید.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با ضروری شمردن حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات، خاطرنشان کرد: حفظ آمادگی رزمی و در کنار آن تقویت بنیه اعتقادی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور دارد و ملت هوشیار و آگاه ایران بدانند که فرزندان آنان در ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمنان غافلگیر نمی‌شوند و تهدید کننده را از کرده خویش پشیمان خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما