شناسهٔ خبر: 66666463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اتاق اصناف یاسوج عنوان کرد

واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد با مشکل نبود نقدینگی مواجهند

عیسی فتحی

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد اشتغالزایی خوبی دارند و حتی صادرات محور هستند اما به دلیل تامین نشدن نقدینگی به مشکلاتی بر می‌خورند.

صاحب‌خبر -

عبدالله قبادی در نشست فعالان اقتصادی استان با معاون اول قوه قضائیه افزود: مهمترین مشکل در استان کهگیلویه و بویراحمد تامین نقدینگی است و این مساله باعث می شود ما در زمینه تامین نقدینگی واحدهای تولیدی با مشکل مواجه شویم. 

وی اظهار کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد اشتغالزایی خوبی دارند و حتی صادرات محور هستند اما به دلیل تامین نشدن نقدینگی به مشکلاتی بر می‌خورند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه قوه قضاییه و دیدگاهی که این قوه نسبت به تولید، اشتغالزایی و بخش خصوصی دارد انتظار داریم در این زمینه کمک و همکاری داشته باشند.

قبادی تصریح کرد: انتظار داریم از زنجیره‌های ارزش در استان توسط بانک‌ها حمایت شود چرا که اگر این اتفاق بیفتد و زنجیره‌های ارزش حمایت شوند می‌توانیم در زنجیره ارزش کشاورزی، شیلات، آبزیان و سایر محصولات طرح‌های اشتغال زایی خوبی انجام دهیم. البته در دولت فعلی کارهای موثری هم انجام شده اما بانک ها می‌توانند با نگاه بهتری به این موضوع توجه داشته باشند تا اتفاقات جدید و خیلی خوبی در این زمینه بیفتد.

وی ادامه داد: در زمینه کارشناسی‌های تجاری و تولیدی هم لازم است که کارشناسی‌ها با ارزش واقعی بررسی شوند، امیدواریم در این زمینه اقدام لازم از طرف قوه محترم قضاییه انجام بگیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بیان کرد: پیشنهاد ما این است که از قضات آشنا و مسلط به مسائل تولیدی، تجاری و اقتصادی در پرونده‌های اقتصادی استفاده شود چرا که در بعضی موارد ممکن است که قاضی با مسائل اقتصادی آشنایی کامل نداشته باشد و برای یک فعال اقتصادی رایی صادر شود که این رای حق او نباشد.

انتهای پیام

نظر شما