شناسهٔ خبر: 66665904 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات فنی و امکانات رسمی کامیونت بنزینی فورس F38 بهمن دیزل + کاتالوگ

صاحب‌خبر -

گروه بهمن بعد از معرفی کامیونت بنزینی فورس F38 در نمایشگاه صنعت پخش ایران، حالا کاتالوگ رسمی مشخصات فنی و امکانات این خودرو را منتشر کرده است.

گروه بهمن چند روز پیش و در حاشیه ششمین نمایشگاه صنعت پخش ایران از کامیونت بنزینی فورس F38 رونمایی کرد و حالا نیز در سایت خود کاتالوگ مشخصات رسمی این محصول را منتشر کرده است. در ادامه با معرفی اجمالی این کامیونت جدید بهمن دیزل با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات و امکانات کامیونت بنزینی فورس F38 بهمن دیزل

بنا بر جدیدترین اخبار خودرو و مطابق آنچه که در وب‌سایت گروه بهمن منتشر شده، فورس F38 از یک پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی با کد DAN20L برخوردار است که می‌تواند 139 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو را در این کامیونت بر عهده دارد. گالری تصاویر فورس اف 38 را در ادامه می‌بینید:

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی کامیونت F38 بهمن دیزل می‌توان به رادار هشدار برخورد از جلو (FCW)، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، ترمز اضطراری خودکار (AEBS)، سیستم ضد لغزش (ASR)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کروز کنترل، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن، اتولایت، دی‌لایت، مانیتور لمسی همراه با دوربین دید عقب، ترمزهای ديسكی جلو، شیشه بالابرهای برقی، فرمان هیدرولیک و غیره اشاره کرد.

برای دانلود کاتالوگ مشخصات فنی کامیونت بنزینی فورس F38 بهمن دیزل اینجا کلیک کنید

حتما بخوانید:
شرایط فروش کامیون ۱۹۲۹ آمیکو در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد فیدلیتی گران شد + قیمت جدید در اردیبهشت ۱۴۰۳ نگاهی به تمام نسل های تویوتا لندکروزر؛ از بدترین تا بهترین وضعیت ترسناک ایران در آمار بیشترین و کمترین مرگ و میر تصادفات در جهان

نظر شما