شناسهٔ خبر: 66665874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انتقاد از عدم حضور مسئولان ارشد گلستان در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت گلستان از عدم حضور استاندار و معاون اقتصادی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انتقاد کرد و گفت: این ستاد به پایین ترین سطح خود رسیده و کارآیی ندارد. رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت گلستان از عدم حضور استاندار و معاون اقتصادی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انتقاد کرد و گفت: این ستاد به پایین ترین سطح خود رسیده و کارآیی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، رمضان بهرامی امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به پایبن ترین سطح خود بعد از شکل گیری آن رسیده است ، من از بدو شکل گیری این کارگروه عضو آن بودم اما هیچوقت اینقدر سطح ستاد تنزل پیدا نکرده بود.

بهرامی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یک زمانی شیر غرانی بود که صنعتگران به آن امید بسته بودند و کارهای بزرگی در آن انجام می شد چون به گفته قانونگذار مصوبات ستاد لازم‌الاجراست اما از آن شیر غران چیزی نمانده ، یالش را کشیدند و دندان و چنگالش را گرفته اند.

وی تصریح کرد: اینکه در ستاد یک مصوبه ای گرفته شود و بعد از جلسه مصوبه عوض بشود ضعف ستاد است ، مدیران عضو ستاد زمانی در جلسه می آیند و با انگیزه حضور پیدا می کنند که شخص استاندار در جلسه باشد اما در جلسات گذشته شاهد حضور استاندار نبودیم.

رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: شعار دولت سیزدهم حمایت از تولید است ، شخص آقای دکتر رییسی با واحدهای تولیدی می نشیند و مشکلات آنها را حل می کند لذا استاندار باید شخصا به این مورد توجه داشته باشد ، اگر حضور استاندار در جلسات ستاد تسهیل نباشد ، ارزشی ندارد ، جلسه حالت کارشناسی می گیرد و من خودم دیگر رغبتی برای حضور ندارم.

بهرامی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ خانه صنعت ، معدن و تجارت و بنده پرحضورترین فرد در ستاد تسهیل بودیم چرا که معتقدم کار مردم و صنعتگر باید حل شود ، متاسفانه برخی مصوبات رنگ و بوی دیگری دارد و حتی تهدید هم شدم که چرا همراهی نمی کنم .

وی تاکید کرد: یعنی اینقدر فضا اقتصادی استان گلستان  گل و بلبل است که استاندار و معاون اقتصادی آن در جلسات ستاد تسهیل نمی آیند،  شاید استاندار کار داشته باشد اما معاون اقتصادی چرا نمی آید،  جدیدا مدیر کل این حوزه هم در جلسات نمی آید .

به‌گفته بهرامی ؛ کم اثر شدن ستاد تسهیل باعث شده الان این ستاد متقاضی نداشته باشد چون صنعتگران فهمیدند که این ستاد کارایی لازم را ندارد و پرونده به ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه می رود وکارهایی که می تواند در قوه اجرایی حل شود به قوه قضاییه می رود و کار دولت را دستگاه دیگر انجام می دهد.

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان خاطرنشان ساخت: سطح ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پایین آمده و مشکلات حوزه صنعت نیز زیاد است ولی ستاد تسهیل توانایی حل آنها را ندارد و بایستی شخص استاندار ورود کند تا مصوبات کارایی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما