شناسهٔ خبر: 67504339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خانواده رئیسی و علم الهدی از کاندیدای خاصی حمایت کرده اند؟

پایگاه اطلاع‌رسانی علم‌الهدی نوشت: در هفته های اخیر برخی صحبت ها و موضع گیری ها به نقل از دفتر آیت الله علم الهدی یا بیت و منسوبین به رییس جمهور شهید نسبت داده شده یا افرادی به واسطه رابطه فامیلی با این بیوت محترم، صحبت ها، مصاحبه ها یا نقل قول هایی از طرف این خانواده بیان کرده اند که در آخرین مورد آن میتوان به حمایت از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پایگاه اطلاع رسانی سیداحمدعلم‌الهدی در واکنش به برخی نقل قول‌های غیر مستند از ایشان و بیت محترم رییس جمهور شهید حضرت آیت الله رییسی اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی؛ سیداحمد علم‌الهدی آمده است:

در هفته های اخیر برخی صحبت ها و موضع گیری ها به نقل از دفتر آیت الله علم الهدی یا بیت و منسوبین به رییس جمهور شهید نسبت داده شده یا افرادی به واسطه رابطه فامیلی با این بیوت محترم، صحبت ها، مصاحبه ها یا نقل قول هایی از طرف این خانواده بیان کرده اند که در آخرین مورد آن میتوان به حمایت از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

لذا با توجه به تاکید رسانه معظم له در جلسات و سخنرانی های ایشان مبنی بر پیگیری و بررسی اظهارنظرها و موضع گیری‌های مربوط به وی از طریق پایگاه اطلاع رسانی alamolhoda.com، مجددا خاطر نشان می گردد و نظرات بیان شده توسط اطرافیان صرفا نظر شخصی بوده و هیچگونه ارتباطی به ایشان ندارد.

لذا مستدعی است با توجه با اهمیت و تاکید مقام معظم رهبری در حضور حداکثری شما ملت شریف در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای دیگر، هرگونه نقل قول و یا مصاحبه ای را صرفا از طریق پایگاه و صفحات رسمی ایشان و خبرگزاری های رسمی کشور دنبال نمایید.

۲۷۲۱۱

نظر شما