شناسهٔ خبر: 66663899 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس اوقاف و امور خیریه ساوه خبر داد

برگزاری مراسمات دهه کرامت در ۱۰ بقعه متبرکه ساوه

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه با اشاره به برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان ساوه از اجرای مراسمات و جشن‌های دهه کرامت در ۱۰ بقعه متبرکه ساوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ حجت الاسلام اکبر رجبی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه، با تبریک ایام دهه کرامت به برنامه های این دهه در شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص و مساجد روستاهای شهرستان ویژه برنامه‌های دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) با حضور زائران و مجاوران بقاع متبرکه شهرستان در حال برگزاری است.
وی افزود: در این ایام برنامه هایی شامل جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان، برپایی خیمه های معرفت، غرفه کودک و مشاوره با حضور مبلغین و اساتید در بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه ادامه داد: با توجه به جایگاه ویژه حضرت اسحاق ابن موسی الکاظم(ع) ویژه برنامه بزرگداشت بقاع متبرکه استان در شهرستان ساوه در این امامزاده با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت برگزار می شود.
حجت الاسلام رجبی تجلیل از فعالان و خادمین امامزادگان و بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های دهه کرامت عنوان کرد و گفت: تکریم و تعظیم این ایام و ارتباط با امامزادگان و بقاع متبرکه زمینه ساز تقویت و تعمیق باور‌های دینی در جامعه خواهد شد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تلاش در زمینه تحقق هرچه بیشتر این هدف را از برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما