شناسهٔ خبر: 66663790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

3 کشته و 5 مجروح در تصادفات جاده ای فارس

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: واژگونی سواری پژو پارس در محور مواصلاتی "داراب-شیراز"، 2 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: مأموران پلیس‌راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک حادثه رانندگی در محور مواصلاتی «داراب-شیراز» مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی صحنه متوجه شدند سواری پژو با 4 سرنشین در حال حرکت بوده که از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه 2 نفر فوت و 2 سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را، عدم توجه به جلو از سوی راننده تشخیص داده‌اند.

وی همچنین  از واژگونی زانتیا با یک کشته و 3 مجروح در محور مواصلاتی «دشت ارژن-شیراز» خبر داد.

دهقانی بیان کرد: مأموران پلیس‌راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک حادثه رانندگی در محور مواصلاتی "دشت ارژن شیراز" مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند سواری زانتیا با 4 سرنشین در حال حرکت بوده که از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه یک نفر فوت و 3 سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را، تجاوز از سرعت مطمئنه از سوی راننده تشخیص داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما