شناسهٔ خبر: 66661998 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جنگ امروز دشمن، جنگ تمام عیار اقتصادی است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از حمایت این پلیس از برنامه‌های تحولی و شفاف‌سازی در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سردار حسین رحیمی در دیدار با مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یک بنگاه اقتصادی متعلق به فرهنگیان کشور نیازمند حمایت همه جانبه است تا بتواند درفضایی آرام، امن و شفاف با قوت و قدرت برنامه‌های خود را برای بهبود و توسعه و جهش این مجموعه پیش ببرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا همچنین با تقدیر از تدابیر و سیاست‌های تیم مدیریتی جدید در حوزه شفاف‌سازی، نظارت‌پذیری و فسادستیزی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تمام توان و امکانات خود برای کمک به صندوق ذخیره، در جهت صیانت از منافع و حقوق فرهنگیان آمادگی دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ تمام عیار اقتصادی است، گفت: باید به صورت جهادی به مقابله با این پدیده برویم و در این مسیر، برخورد با مجرمان اقتصادی و قاچاق کلان جزو اولویت‌های کاری پلیس امنیت اقتصادی است.

رحیمی اساسی‌ترین هدف تشکیل پلیس امنیت اقتصادی را استقرار نظم، امنیت و اطمینان خاطر برای فعالان این حوزه ذکر کرد و گفت: فعالان اقتصادی افسران جنگ اقتصادی هستند که با همه وجود سختی‌ها در این حوزه خوش درخشیده‌اند و در این عرصه مجاهدانه ایستاده‌اند.

در ادامه این نشست، محسن احمدی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان نیز ضمن قدردانی از حضور سردار رحیمی و معاونان در صندوق ذخیره فرهنگیان و اعلام حمایت ایشان از برنامه‌ها و پروژه‌های اقتصادی و تولیدی شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان، یکی از راهبرد‌های مهم صندوق در دوره جدید را کنترل و نظارت حداکثری و هوشمند بر فعالیت شرکت‌ها اعلام کرد و با اشاره به برنامه‌های دوره مدیریت جدید برای ایجاد شفافیت حداکثری از تعیین تکلیف شرکت‌های زیان‌ده، زمینه‌سازی ورود شرکت‌ها به بورس اوراق بهادار و انجام نظارت هوشمند، راه‌اندازی فاز اول سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان با نام سامانه پنجره در هفته معلم خبر داد.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای یکپارچگی سازمانی، انضباط مدیریتی، نظارت حداکثری و در یک کلام شفافیت فعالیت‌ها و اقدامات، شروع به کار کرده و امیدواریم در آینده نزدیک به سامانه هوش تجاری (BI) منجر شود.

احمدی با استقبال از اظهارات سردار رحیمی درخصوص حمایت از برنامه‌های تحولی و نظارتی و کمک به رونق صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: صندوق یک امانت نزد ماست و ملاک ما برای فعالیت در صندوق سلامت، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و شایستگی‌های تخصصی است.

نظر شما