شناسهٔ خبر: 66661272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

حمایت همه جانبه پلیس امنیت اقتصادی فراجا از برنامه های تحولی صندوق ذخیره فرهنگیان

موضوعات مختلفی از جمله چگونگی همکاریهای دوجانبه، پشتیبانی حداکثری فراجا از برنامه های تحولی،نظارتی و شفاف سازی صندوق ذخیره فرهنگیان و کمک به رونق فعالیت های اقتصادی،بازرگانی و صنعتی صندوق در دیدار و گفتگوی صمیمانه رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از  خبرگزاری برنا، سردار رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به همراه معاونان خود امروز با حضور در محل صندوق ذخیره فرهنگیان با احمدی مدیرعامل صندوق دیدار و تاکید کرد صندوق ذخیره به عنوان یک بنگاه اقتصادی متعلق به فرهنگیان کشور نیازمند حمایت همه جانبه است تا بتواند درفضایی آرام، امن و شفاف با قوت و قدرت برنامه های خود را جهت بهبود و توسعه و جهش این مجموعه پیش ببرد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا همچنین با تقدیر از تدابیر و سیاست های تیم مدیریتی جدید در حوزه شفاف سازی، نظارت پذیری و فسادستیزی تصریح کرد پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تمام توان و امکانات خود برای کمک به صندوق ذخیره، در جهت صیانت از منافع و حقوق فرهنگیان آمادگی دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ تمام عیار اقتصادی است تاکید کرد باید به صورت جهادی به مقابله با این پدیده برویم و در این مسیر، برخورد با مجرمان اقتصادی و قاچاق کلان جزو اولویت‌های کاری پلیس امنیت اقتصادی است. 

سردار رحیمی اساسی ترین هدف تشکیل پلیس امنیت اقتصادی را استقرار نظم، امنیت و اطمینان خاطر برای فعالان این حوزه ذکر کرد و گفت: فعالان اقتصادی افسران جنگ اقتصادی هستند که با همه وجود سختی‌ها در این حوزه خوش درخشیده‌اند و در این عرصه مجاهدانه ایستاده‌اند.

محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور سردار رحیمی و معاونان در صندوق ذخیره فرهنگیان و اعلام حمایت ایشان از برنامه ها و پروژه های اقتصادی و تولیدی شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان، یکی از راهبردهای مهم صندوق در دوره جدید را کنترل و نظارت حداکثری و هوشمند بر فعالیت‌ شرکت ها اعلام کرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به برنامه های دوره مدیریت جدید برای ایجاد شفافیت حداکثری، تعیین تکلیف شرکت های زیان ده، زمینه سازی ورد شرکت ها به بورس اوراق بهادار و انجام نظارت هوشمند، راه اندازی فاز اول سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان با نام سامانه پنجره در هفته معلم را خاطرنشان کرد و گفت: این سامانه در راستای یکپارچگی سازمانی، انضباط مدیریتی، نظارت حداکثری و در یک کلام شفافیت فعالیت ها و اقدامات، شروع به کار کرده و امیدواریم در آینده نزدیک به سامانه هوش تجاری(BI) منجر گردد.

وی با استقبال از اظهارات سردار رحیمی درخصوص حمایت از برنامه های تحولی و نظارتی و کمک به رونق صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد صندوق یک امانت نزد ماست و ملاک ما برای فعالیت در صندوق سلامت، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و شایستگی های تخصصی است.

 

 

نظر شما