شناسهٔ خبر: 66661464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فائزه هاشمی آزاد می‌شود؟

وکیل فائزه هاشمی گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، وکیل فائزه هاشمی، درباره آخرین وضعیت موکل خود گفت: پرونده خانم فائزه هاشمی در حال ادغام محکومیت‌ها و صدور رأی جدید است. اطلاع دارید که وقتی کسی محکومیت‌های متعددی داشته باشد این محکومیت‌ها باید تجمیع شود و من از دادگاه تقاضا کردم که این محکومیت‌ها تجمیع شود.

آقاسی افزود: فعلا پرونده در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر است و منتظریم چه رأیی صادر می‌شود و مجازات ایشان به چه صورتی خواهد شد. البته یکی از پرونده‌هایی که منتظر رأی هستیم به احتمال زیاد مشمول عفو شده است.

این وکیل دادگستری درباره اتهامات پرونده‌هایی که در آنها قرار بر صدور رای است، گفت: سه تا چهار پرونده بود که خانم هاشمی در آنها محکومیت‌های متعددی داشت. از جمله تبلیغ علیه نظام و اهانت به مقدسات بود که ۳۷ ماه حبس داشتند که مقدار زیادی از آن را تا به حال تحمل کردند و منتظر هستیم که ببینیم در ادغام پرونده‌ها چه اتفاقی می‌افتد.

آقاسی درباره آخرین وضعیت فائزه هاشمی در زندان گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند. احتمال دارد که در اواخر هفته آینده دادگاه چه رایی صادر می‌کند.

نظر شما