شناسهٔ خبر: 66651311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آقاسی در گفت‌وگو با ایلنا:

رای جدید پرونده فائزه هاشمی احتمالا اواخر هفته آینده صادر می‌شود

آقاسی در گفت‌وگو با ایلنا: وکیل فائزه هاشمی درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود گفت: سه تا چهار پرونده بود که خانم هاشمی محکومیت‌های متعددی داشت. از جمله تبلیغ علیه نظام و اهانت به مقدسات که ۳۷ ماه حبس داشتند که مقدار زیادی از آن را تا به حال تحمل کردند و منتظریم که ببینیم در ادغام پرونده‌ها چه رای صادر می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدحسین آقاسی وکیل فائزه هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت موکل خود گفت: پرونده خانم فائزه هاشمی در حال ادغام محکومیت‌ها و صدور رأی جدید است. اطلاع دارید که وقتی کسی محکومیت‌های متعددی داشته باشد این محکومیت‌ها باید تجمیع شود و من از دادگاه تقاضا کردم که این محکومیت‌ها تجمیع شود.

وی افزود: فعلا پرونده در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر است و منتظریم چه رأیی صادر می‌شود و مجازات ایشان به چه صورتی خواهد شد. البته یکی از پرونده‌هایی که منتظر رأی هستیم به احتمال زیاد مشمول عفو رهبری شده که آن عفو به صورت عمومی بوده نه به صورت خاص. چون اتهامی که مبنی بر اجتماع و تبانی به ایشان وارد شد، در محدوده زمانی ایامی بود که رهبری نسبت به آن عفو عمومی دادند.

این وکیل دادگستری درباره اتهامات پرونده‌هایی که در آنها قرار بر صدور رای است، گفت: سه تا چهار پرونده بود که خانم هاشمی در آنها محکومیت‌های متعددی داشت. از جمله تبلیغ علیه نظام و اهانت به مقدسات بود که ۳۷ ماه حبس داشتند که مقدار زیادی از آن را تا به حال تحمل کردند و منتظر هستیم که ببینیم در ادغام پرونده‌ها چه اتفاقی می‌افتد.

آقاسی درباره آخرین وضعیت فائزه هاشمی در زندان گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند. احتمال دارد که در اواخر هفته آینده دادگاه چه رایی صادر می‌کند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما