شناسهٔ خبر: 66659948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرمانده لشکر عملیاتی ٤١ ثارالله:

اسراییل با تنفس مصنوعی زنده است/ هر جایی که تفکر انقلابی و جهادی را جدی گرفتیم موفق بوده‌ایم

سردار محمدی سلیمانی گفت:اسراییل با تنفس مصنوعی زنده است؛ عملیات وعده صادق نشان داد که قدرت اسرائیل قدرت پوشالی است و هر چه دارد از آمریکا دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار جواد محمدی سلیمانی فرمانده لشکر عملیاتی٤١ ثارالله در جمع اعضای سازمان بسیج رسانه استان کرمان در محل سالن لشکر ٤١ ثارالله با عنوان "راویان پیشرفت اقتدار " با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق گفت: اسراییل با تنفس مصنوعی زنده است؛ عملیات وعده صادق نشان داد که قدرت اسرائیل قدرت پوشالی است و هر چه دارد از آمریکا دارد.

وی عملیات وعده صادق را یک عملیات غرورآفرین برشمرد و با بیان اهمیت کار علمی افزود: سپاه پاسداران در دانشگاه‌های خودش علم را بومی می‌کند و بر اساس زیست بوم خودش عمل می‌نماید.


او اظهار کرد: عملیات موفق وعده صادق نشان داد که موشک‌های ساخت داخل به محل نظر اصابت کرد.

وی افزود: لشکر ٤١ ثارالله میعادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی است و رزمندگان زیادی از این مقر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند. 

سردار محمدی سلیمانی با اشاره به خودکفایی‌های دفاعی گفت: این نشان می‌دهد که هر جا که نیرو‌های انقلابی حضور داشته باشند انقلابی عمل می‌کنند.

وی افزود: ایران در قبل از انقلاب در بخش‌های دریا و هوا تسلطی نداشت؛ اما هم اکنون و با تلاش‌های صورت گرفته دریا تحت تسلط نیروی دریایی ایران است در حوزه هوا و فضا نیز هم پیشرفت‌های بسیار زیادی صورت گرفته است.


فرمانده لشکر عملیاتی٤١ ثارالله تاکید کرد: هر جایی که تفکر انقلابی و جهادی را جدی گرفتیم موفق بوده ایم؛ در علوم جدید نظیر نانو و بیوتکنولوژی و … با تفکر انقلابی موفق بودیم.

وی تصریح کرد: در تمام یگان‌های نظامی، محوریت کار علمی است.

او اعلام کرد: لشکر عملیاتی ٤١ ثارالله در اوج آمادگی‌های عملیاتی است. 

سردار محمدی سلیمانی با اشاره به اینکه استان‌های سیستان و کرمان در زمان دوران دفاع مقدس در قالب لشکر ٤١ ثارالله به جبهه اعزام می‌شدند، گفت: ٦هزار و ٥٠٠ شهید مربوط به استان کرمان است.

او افزود: این لشکر ٢٧٦ شهید در حادثه غدیر، ٧شهید مدافع حرم و ٣ شهید مدافع امنیت نیز تا کنون تقدیم کرده است. 

وی با بیان اینکه اولویت ما زیر تقویت ساخت‌ها و محرومیت زدایی نیز هست اعلام کرد: 
١٧ هزار و ٥٠٠ خانوار در مناطق محروم در طرح رزاق تحت پوشش هستند.

او به ساخت ٣٠ مدرسه در نقاط مختلف اشاره کرد و گفت: پروژه‌های خانه سازی برای محرومان 
نیز در دستور کار است.

فرمانده لشکر عملیاتی٤١ ثارالله در ادامه به موضوع جهاد تبیین پرداخت و تاکید کرد:مسئولیت رسانه‌ها سنگین است. 

*لزوم تقویت سواد رسانه‌ای

سپس مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر ٤١ ثارالله نیز گفت: رسانه جزو لاینفک زندگی بشر شده است و باید سواد رسانه‌ای در جامعه تقویت شود زیرا 
دشمن روی این موضوع به شدت کار می‌کند. 

حجت الاسلام میثم محمدی سلیمانی افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا جوانان را از نظام و انقلاب دور کند.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران بسیجی و بسبج رسانه تاکید کرد: وظیفه رسانه‌های داخلی دشمن شناسی صحیح است؛ زیرا دشمن به دنبال تغییر ساختار‌ها است.

او نقش رسانه‌ها را در جهاد تبیین مهم ارزیابی کرد و گفت: امید آفرینی، بیان حقایق و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جمله وظایف اصحاب رسانه است.

نظر شما