شناسهٔ خبر: 66658915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای دانشجویان استعداد درخشان ویژه ورودی ۱۴۰۳

تسهیلات رفاهی ویژه دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار

دانشگاه حکیم سبزواری برای دانشجویان استعداد درخشان ویژه ورودی ۱۴۰۳تسهیلات رفاهی ویژه می دهد.

صاحب‌خبر -

تسهیلات رفاهی ویژه دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر توسعه و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این تسهیلات پرداخت کمک هزینه خوابگاه، کمک هزینه خرید کتاب و تامین خدمات تغذیه و پرداخت کلیه هزینه شرکت در کنفرانس یا سمینار‌های علمی را شامل می‌شود.

 بهنام مهدوی افزود: پرداخت کمک هزینه خوابگاه به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری استعداد درخشان در هر نیم سال تحصیلی مطابق مبلغ مصوب سازمان امور دانشجویان در صورتیکه دانشجویان بعد از اتمام دوره آموزشی (۳ نیمسال تحصیلی برای دوره ارشد و ۴ نیمسال تحصیلی برای دوره دکتری) و ورود به دوره پژوهشی نیاز به استفاده مداوم از خوابگاه نداشته باشند، هزینه اقامت در مهمانسرا‌ی دانشجویی حداکثر به مدت ۲ شب در هفته از ایشان دریافت نخواهد شد.

وی گفت:پرداخت کمک هزینه خرید کتاب به مبلغ ۵ میلیون ریال برای دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی ارشد و ۷ میلیون ریال برای دانشجویان دکتری است.

مدیر توسعه و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت:همچنین تامین خدمات تغذیه پذیرفته شدگان استعداد درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بدون اخذ هزینه در هر نیم سال تحصیلی و پرداخت کلیه هزینه یک بار شرکت در کنفرانس یا سمینار‌های علمی در سطح ملی با ارائه مقاله و تحویل مستندات لازم از بودجه معاونت پژوهشی. از دیگر تسهیلات ویژه‌ای است که برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است.

بهنام مهدوی افزود: استفاده از این تسهیلات در نیم سال اول برای کلیه پذیرفته شدگان استعداد‌های درخشان امکان پذیر خواهد بود و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری برای استفاده از این خدمات در نیم سال‌های دوم و بعد از آن باید نفر برتر ورودی خود باشد.

 

نظر شما