شناسهٔ خبر: 66658417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ملاقات مسئولان و معاونان سازمان وظیفه عمومی فراجا با مشمولان

 سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با مسئولان سازمان در سازمان وظیفه عمومی و با معاونین وظیفه عمومی استان‌ها ارتباط برقرار کنند.  سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با مسئولان سازمان در سازمان وظیفه عمومی و با معاونین وظیفه عمومی استان‌ها ارتباط برقرار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با مسئولان سازمان در محل سازمان وظیفه عمومی و به طور همزمان با معاونان وظیفه عمومی استان‌ها در سراسر کشور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح ارتباط برقرار کنند و مشکلات، پرسش‌ها و ابهامات خود را پیگیری کنند.

مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما