شناسهٔ خبر: 66656668 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

البان؛ مرکزی متفاوت و ممتاز در تعمیرات موبایل

بی‌شک برای هر کسی این اتفاق رخ داده که گوشی هوشمندش دچار مشکل یا آسیب شده و نیاز فوری به تعمیر آن پیدا کرده باشد.

صاحب‌خبر -

در چنین شرایطی، آنچه بیش از همه اهمیت دارد، سرعت رفع ایراد و اطمینان از کیفیت تعمیرات است. اینجاست که البان، یک مرکز منحصربفرد تعمیرات موبایل در تهران، می‌ تواند پاسخگوی نگرانی‌های شما در این زمینه باشد.

البان که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده، توانسته در طول مدت فعالیتش با ارائه خدمات حرفه ای در حوزه تعمیر گوشی موبایل، رضایت بیش از 100 هزار مشتری را جلب کند. این مجموعه اکنون با دو شعبه در پایتخت، به صورت تخصصی بهترین خدمات تعمیرات گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد.

اساس شکل گیری البان به یک ایده استارت‌آپی بازمی‌گردد؛ ایده ای که ناشی از یک کمبود اساسی در بازار موبایل ایران بود. با توجه به نبود خدمات شرکت های بین المللی در ایران، وضعیت تعمیرات موبایل به شدت بد و کم کیفیت بود و عموم تعمیرکاران موبایل در فضایی همچون بازار موبایل علاء الدین شکل می گرفتند که اصلا فضای مناسبی برای ارائه خدمات به مشتریان نبود. از همین روی البان شکل گرفت تا بتواند خدمات تعمیرات موبایل را با کیفیتی در سطح جهانی به مشتریان ارائه نماید.  دو اصل کیفیت و سرعت از اصول اساسی البان در تعمیرات موبایل از همان زمان بوده است.

امروزه البان با بهره‌گیری از قطعات اصلی و تجهیزات روز، کلیه تعمیرات موبایل را انجام می دهد. اما نکته جالب این است که برای اطمینان شما از کیفیت خدمات ارائه شده، البان، با اطمینان از قطعات مصرفی و تعمیراتی که بر روی گوشی انجام شده است تا شش ماه گارانتی ارائه می نماید که این گارانتی هم خدمات ارائه شده و هم قطعات مصرفی بر روی گوشی (همچون ال سی دی، باتری ، و ... ) را شامل می شود.

یکی از نکات بارز البان که آن را از رقبا متمایز می‌سازد، ارائه سرویس‌های ویژه و منحصربفرد است. نمونه بارز آن، مشاوره رایگان تلفنی یا حضوری است که به شما این امکان را می‌دهد تا از بهترین متخصصان این حوزه، بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشاوره دریافت کنید. و تنها در صورتی که با توجه به هزینه و شرایط اعلامی تمایل به انجام تعمیر داشته باشید؛ تعمیر گوشی شما در کمترین زمان و فوری انجام شده و سپس هزینه های مربوطه را پرداخت خواهید کرد.

تیم حرفه ای و متخصص ؛ رمز موفقیت البان

عامل کلیدی دیگر در موفقیت البان، تیم متخصص و حرفه‌ای آن است. تمامی تعمیرکاران این مجموعه دوره‌های تخصصی لازم را گذرانده و بیش از 3 سال سابقه کاری در تعمیرات گوشی‌های هوشمند دارند. آنها با جدیدترین تکنیک‌ها و دانش روز آشنا هستند و می‌توانند انواع مشکلات را با مهارت حل کنند.

نکته جالب این است که بسیاری از تعمیرکاران فعلی البان، آموزش‌های خود را در همین مرکز دریافت کرده‌اند.شاید داستان ایجاد این آموزش ها برای شما جذاب باشد؛ پس از تاسیس البان، نیاز به متخصصانی بود که با فرهنگ سازمانی این مجموعه برای ارائه خدمات سریع و با کیفیت تطبیق داشته باشند. با توجه به اینکه عموم تعمیرکاران در آن زمان در فضای سنتی آموزش دیده بودند؛ بسیاری از آنها دانش کامل و کافی را برای انجام تعمیرات موبایل نداشتند؛  از این رو، دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین تعمیرات موبایل توسط بهترین اساتید این حوزه در البان برگزار شد تا هم نیروی متخصص داخلی تأمین شود و هم به متقاضیان و علاقه مندان آموزش تعمیرات موبایل در بیرون از البان آموزش داده شود. که البته بهترین دانش آموختگان این دوره ها نیز جذب البان می شدند.   

یک کلیک تا تعمیر کامل و تخصصی گوشی موبایل

فرآیند ثبت درخواست و پیگیری در البان بسیار ساده و کاربردی است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت، برند و مشکل گوشی خود را مشخص کرده و منتظر تماس کارشناسان البان باشید. امکان پیگیری آنلاین مراحل تعمیر نیز وجود دارد؛ بنابراین نیازی به حضور فیزیکی در نمایندگی نیست.

در حال حاضر البان دو شعبه در تهران دارد ؛ یک شعبه در غرب تهران که به نوعی دفتر مرکزی این مجموعه تعمیرات موبایل نیز هست و دیگری در بازار موبایل ایران. و نکته جالب آن است که ، آنچه که شما را از نیاز به حضور فیزیکی در یکی از این شعبه ها بی نیاز می کند، سرویس دریافت رایگان گوشی موبایل است. بنابر این اگر کارشناسان البان اذعان کردند که نیاز به بازدید از وضعیت گوشی شما برای ارائه نظر کارشناسی تر و ارزیابی دقیق تر دارند؛ با استفاده از پیک رایگان البان می توانید در سریع ترین زمان ممکن گوشی خود را به یکی از شعبات البان برسانید.

در البان قیمت‌های بسیار رقابتی و معقول برای انواع تعمیرات لحاظ شده است. اما این مجموعه همواره تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای را نیز برای مشتریان در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال در شرایط خاص مانند تعطیلات، تخفیف‌های 30 تا 50 درصدی اعمال می‌شود. همچنین برای اعضای باشگاه مشتریان البان، بسته‌های خدماتی ارزان‌قیمت ارائه می‌گردد.

همچنین قطعا برای شما نیز جذاب خواهد بود اگر بدانید که مرکز تعمیرات موبایل البان دارای گواهینامه برای گارانتی رسمی گوشی های موبایل سامسونگ، شیائومی، اپل، و هواوی است. در نتیجه فرقی نمی کند که برند گوشی شما چیست، اما می توانید از کیفیت و سرعت دریافت خدمات توسط این مرکز مطمئن باشید. البته پیش از دریافت این گواهینامه نیز ، مرکز تعمیرات موبایل البان به عنوان یکی از اعضای اتحادیه تعمیرات موبایل شناخته شده بود.

خدمات تعمیرات متفاوت موبایل در فضایی متفاوت تر!!

حتما برای شما جالب خواهد بود اگر بدانید، آخرین نکته ای که در خصوص مرکز تعمیر موبایل البان می توان اشاره کرد اولین نکته ای است که شما با مراجعه به یکی از مراکز البان دریافت خواهید کرد و آن هم فضای متفاوت این مراکز نسبت به تعمیرگاه های عمومی در سطح شهر است؛ طراحی و چینش فضای مراکز تعمیرات موبایل البان به صورت کاملا حرفه ای مینیمال طراحی شده تا مشتری و تعمیر کار حس خوش آیندی را در فضا داشته باشد.  

با نکاتی که ذکر شد می توان انتظار داشت که مرکز تعمیرات موبایل البان نسبت به کیفیت و سرعت به عنوان دو رکن اساسی از ارزش های خود از ابتدا تاکنون پایبند بوده است تا بتواند تجربه متفاوتی را برای افرادی که نیاز به تعمیر گوشی خود دارند رقم بزند. برای استفاده از خدمات البان می توانید به راحتی به وب سایت تعمیرات موبایل البان به آدرس elbaan.com مراجعه کنید و یا با شماره گیری شماره 02166863400 از مشاوره  متخصصان تعمیر گوشی البان بهره ببرید.  و همانطور که پیش از این ذکر شد، خدمات دریافت مشاوره در خصوص مشکل گوشی شما در البان رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه بابت آن ندارید.

نظر شما