شناسهٔ خبر: 66651220 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مازندران پایان هفته میزبان رئیس جمهور است

دومین سفر استانی رییس جمهور روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری به مازندران انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

استاندار مازندران گفت: دومین سفر استانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان مازندران روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت انجام می‌شود.

یوسف نوری ‎ با اشاره به این که رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم برای دومین بار به دیار علویان سفر می‌کنند افزود: جزییات برنامه ها، نشست ها، دیدار‌ها و پروژه‌های افتتاحی سفر رئیس جمهور به مازندران متعاقبا" اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس جمهور به مازندران؛ مصوبات خوبی در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید تصریح کرد: این مصوبات هم اکنون با جدیت پیگیری می‌شود و در صورت نیاز به تقویت اعتبارات در بخش‌های مختلف در سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان اقدام خواهد شد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان، به مسائل بسیار اساسی که پیشرفت مازندران در گرو آن هاست، پرداخته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در دور اول سفر‌های استانی دولت سیزدهم روز جمعه بیستم اسفند ماه ۱۴۰۰ در قالب هفدهمین سفر استانی به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به مازندران سفر کرده بود.

در دور اول سفر‌های استانی کل اعتبار مصوبات سفر، بیش از ۱۷۷۸۹۸ میلیارد ریال بود که از این مقدار ۸۸۸۶۵ میلیارد ریال (۵۰ درصد) از محل منابع بودجه عمومی دولت و ۸۹۰۳۳ میلیارد ریال (۵۰ درصد) فروش املاک و منابع داخلی وزارتخانه‏ها وکمک نهاد‌ها بوده است.

تعداد کل مصوبات این سفر ۱۷۶ مصوبه بود که بیش از ۵۰ دستگاه اجرایی در حال اجرا می‌باشد و زمان اجرای مصوبات طی سال‏های ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۳ می‌باشد

نظر شما