شناسهٔ خبر: 66649734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در نشست تجلیل از روابط عمومی‌ها؛

تقویت امید و نگاه خوشبینانه جوانان به کشور توسط روابط عمومی‌ها رقم می‌خورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در نشست تجلیل از روابط عمومی‌ها، گفت: تقویت امید و نگاه خوشبینانه جوانان به کشور توسط روابط عمومی‌ها رقم می‌خورد و متولی اصلی ارتباط مردم با مسئولین، روابط عمومی‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست تجلیل از روابط عمومی‌ها به مناسبت هفته روابط عمومی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شفیع‌خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ پاسدار علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئولین روابط عمومی حوزه‌ها، به همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیع‌خانی در این مراسم، طی سخنانی اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در جامعه را برشمرد و از مسئولین روابط عمومی حوزه‌ها در انعکاس اخبار و امیددهی به مردم تقدیر کرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده نیز ضمن تشکر از زحمات مسئولین روابط عمومی، به نقش روابط عمومی‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: تقویت امید و نگاه خوشبینانه جوانان به کشور یکی از نقش‌های مهم روابط عمومی‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ افزود: متولی اصلی ارتباطات، روابط عمومی‌ها هستند که با جلب مشارکت عمومی به مقبولیت نظام کمک می‌کنند و علیه پمپاژ اخبار منفی و مسموم دشمنان گام برمی‌دارند.

 علیزاده با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در ایجاد رابطه گفت و شنود بین مردم و مسئولین، اظهار داشت: انعکاس پیام‌های افکار عمومی با هدف خیرخواهانه به مسئولین، باعث می‌شود مطالبه‌گری درست و اصولی انجام شود.

وی در پایان تاکید کرد: قرارگاه رسانه‌ای در ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در راستای تحقق شعار سال با ایجاد رسانه‌های محله‌محور و اثرگذار و روایت اول خبر توسط بچه‌های انقلابی تشکیل گردد.

شایان ذکر است،  در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از روابط عمومی‌ها و خبرنگار افتخاری ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ تجلیل شد.

برچسب‌ها:

نظر شما