شناسهٔ خبر: 67065915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان

زهرا فتحی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به روند پیشرفت پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی گلشهر زنجان، اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در چهار فاز به متفاضیان تحویل داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

رضا خواجه‌ای امروز (شنبه، ۱۹ خرداد ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۶۴ واحد از فاز اول این پروژه به پایان رسیده و به متقاضیانی که پرداخت‌های خود را تکمیل کرده‌اند، تحویل داده شده است، گفت: آورده به‌موقع متقاضیان عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر این پروژه است.

وی ادامه داد: اکنون فاز دوم این پروژه که شامل ۱۲۰ واحد است، در مرحله انتخاب واحد است و به‌زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود در صورت مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان، فازهای سوم و چهارم تا پایان مهر ماه امسال به پایان برسد و به متقاضیان تحویل داده شود.

او افزود: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ مترمربع، چهار بلوک ۱۰ طبقه و دو بلوک ۹ طبقه دارد.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه بنیاد مسکن استان علاوه بر پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۱۷۲۱ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین‌قلعه، خرمدره، سلطانیه، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد، گفت: پروژه‌های در دست طراحی، ۱۳۲۲ واحد به مساحت ۱۶۰ هزار و ۵۲۸ مترمربع است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را دو عامل مهم در ساخت‌وسازها دانست و افزود: استفاده بهینه از مصالح و تولیدات ساختمانی و توجه به دوام، استحکام و زیبایی موجب شده است با نگرشی جدید این سرمایه‌های ملی در طرح نهضت ملی مسکن‌ استفاده شوند.

انتهای پیام

نظر شما