شناسهٔ خبر: 66649322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایندگان وحدت داشته باشند/ مجلس دوازدهم باید قرارگاه اقتصادی ایجاد کند

منتخب مجلس دوازدهم گفت: مجلس باید برای فائق آمدن بر جنگ اقتصادی قرارگاهی راهبردی ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

محمد صالح جوکار منتخب مجلس دوازدهم و رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مهمترین ماموریت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: مجلس دوازدهم در ابتدا باید مطابق فرمایش رهبر انقلاب وحدت و وفاق خود را حفظ کند چرا که بهترین عملکرد مجلس در سایه همدلی رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید در متن حرکت کند نه حاشیه افزود: نمایندگان مجلس باید با پرهیز از مسائل کم اهمیت و حاشیه برانگیز بر اولویت‌های مردم تمرکز کنند.

جوکار متذکر شد: در حال حاضر معیشت مردم کشور دچار مشکل شده است که این امر ناشی از تورم و بالا بودن نقدینگی در کشور است البته نباید از نقش تحریم‌ها را نیز در بروز مشکلات جاری غافل بود. 

منتخب مجلس دوازدهم گفت: برای برون رفت از شرایط موجود و فائق آمدن بر این جنگ اقتصادی مجلس دوازدهم  باید برنامه‌ای اساسی تدوین کرده و یک قرارگاه راهبردی ایجاد کند و برای دستیابی به این مهم قوای مقننه و مجریه باید در کنار یکدیگر به تصمیم گیری بپردازند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی تاکید کرد: مجلس باید بر اساس مشکلات کشور اولویت گذاری کرده و بعد به تدوین قانون و نظارت بپردازد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب شعار سال جاری را جهش تولید با مشارکت مردم نام نهادند و حلقه مفقوده کشور ما این است که مردم به معنای واقعی کلمه نقش موثری در حوزه اقتصاد ندارند. 

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: ما باید قوانینی تصویب کنیم که به مردم برای سرمایه گذاری در بخش‌های مهم کشور تضمین بدهد و اشخاص جامعه بتوانند از سهامداری انتفاع داشته باشند.

نظر شما