شناسهٔ خبر: 66645447 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: ایجاد سرای نوآوری و شبکه‌سازی در دانشگاه آزاد اسلامی

صاحب‌خبر -

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد سرای نوآوری و شبکه‌سازی برای تقویت بازار کار فارغ‌التحصیلان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدمهدی طهرانچی امروز، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در حاشیه اجلاسیه سراسری مدیران گروه‌های آموزشی رشته‌های هنر، فرهنگ و ارتباطات در شیراز گفت: هیچگونه تجمیع دانشگاه‌های آزاد را دنبال نمی‌کنیم، بلکه تغییر سرفصل‌ها و تنظیم رشته‌ها برای تربیت نیروهای متعالی در هر شهر مد توجه قرار دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در حال توسعه ساختار جدیدی است که علاوه بر رسالت علمی، به پاسخگویی به نیازهای جامعه می‌پردازد و نیروی انسانی را برای مواجهه با تحولات اجتماعی و فناورانه آماده می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس گروه‌های علمی و دانشکده‌های موضوع محور سازماندهی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به دانشکده فرهنگ و تمدن، دانشکده هنر و رسانه، و دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی اشاره کرد.

به نظر طهرانچی، بحث‌های علمی در زمینه فرهنگ و رسانه بسیار حیاتی است و دانشگاه باید به این مسائل توجه کند تا بتواند جامعه را بیمه کند.

وی همچنین تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به دیدی عمیق‌تر به مسائل می‌نگرد و فضاهایی را فراهم می‌کند که دانشجویان را برای تحولات اجتماعی آماده کند و همزمان به آینده و اشتغال آن‌ها توجه داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد سرای نوآوری و شبکه‌سازی برای تقویت بازار کار فارغ‌التحصیلان این دانشگاه خبر داد و توضیح داد: در دانشگاه، سرای نوآوری راه‌اندازی می‌شود و شبکه‌سازی صورت می‌گیرد تا دانشجویان بتوانند در محیطی فعال و همکارانه به هم متصل شوند و فرصت‌هایی برای ایجاد بازار کار فراهم شود.

در پایان، طهرانچی به رشد چشمگیر دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی فارس اشاره کرد و اظهار داشت: این افزایش نشان از اعتماد مردم به عملکرد دانشگاه در این استان است.

نظر شما