شناسهٔ خبر: 66644801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

صدور هشدار هواشناسی سطح زرد/ باران و گرد و خاک پدیده غالب هوای خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس نقشه‌ها، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای از عصر امروز، وزش باد و گرد و غبار، رگبار و رعد و برق، وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر، برخورد صاعقه و بارش باران و تگرگدر مناطق کوهستانی قابل پیش‌بینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، جواد نخعی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای از عصر امروز دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت وزش باد و گرد و غبار، رگبار و رعد و برق، وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر، برخورد صاعقه و بارش باران و تگرگدر مناطق کوهستانی قابل پیش‌بینی است.

وی افزود: منطقه اثر این ناپایداری جوی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شهرهای طبس، بشرویه، خوسف، نهبندان، بیرجند و درمیان خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرهای سربیشه، نهبندان، حاجی آباد زیرکوه، خوسف، قائنات و طبس این ناپایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

نخعی ادامه داد: هموطنان از سفرهای غیر ضرور و اسکان در کنار رودخانه‌های فصلی خودداری کنند و کشاورزان و دامداران و گلخانه داران جهت حفاظت محصولات باغی و دامی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما