شناسهٔ خبر: 66818597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرهنگ کریمی:

وظیفه ما بعد از شهادت سیدالشهدای خدمت ورود تمام قد پای صندوق رأی است

همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: وظیفه امروز ما بعد از شهادت سیدالشهدای خدمت ورود تمام قد پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش و یادواره سردار حاج محسن عینعلی فرمانده گردان قاسم ابن الحسن(ع) و ۳۲ شهید منطقه عین‌آباد شهرستان تویسرکان اظهار کرد: آیت الله رئیسی هرکجا مسئولیت داشت منشأ خیر و تعالی بود که اوج این خدمت در پست ریاست جمهوری است که دولت را با کوله باری از مشکلات تحویل گرفت و امروز در تمام عرصه‌های داخلی و بین المللی در اوج اقتدار هستیم.

وی افزود: وظیفه امروز ما بعد از شهادت سیدالشهدای خدمت ورود تمام قد پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح است چراکه شاخک‌های عده‌ای لیبرال بعد از شهادت آیت الله رئیسی فعال شده و دنبال تطهیر خود هستند اما باید با انتخاب فردی که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است تعالی کشور را فراهم کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش شهدا گفت: ما هرچه داریم از تمامیت ارضی، استقلال و امنیت کشور مرهون خون شهدا ه؛ شهدا به برگزاری یادواره‌ها نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که برای بیمه کردن خود به برپایی یادواره شهدا نیاز داریم .

وی اضافه کرد: امروز یک جریان باطل دنبال حذف فرهنگ جهاد و شهادت است اما اینها نمی‌دانند که وجه غالب امروز کشور ما فرهنگ جهاد و شهادت است که نمونه آن را طی این چند روز را با حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت مشاهده کردید که دشمن هم نتوانست آن را کتمان کند.

انتهای پیام/

نظر شما