شناسهٔ خبر: 66643445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی شورا: مجوز فعالیت تیم والیبال شهرداری ارومیه صادر شد

ارومیه- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با پیگیری‌های کارشناسانه استانداری آذربایجان‌غربی، شهرداری ارومیه و شورای شهر، مجوز تیم‌داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال صادر شد.

صاحب‌خبر -

توماج وحید افشار عصر روز دوشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: امروز صبح خبری مبنی صدور مجوز تیم داری شهردای ارومیه مخابره شد اما نیاز به بررسی بیشتر و تایید رسمی داشت که هم اکنون پس از پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر ارومیه باید به مردم ارومیه، تیم‌داری شهرداری ارومیه را در فصل جدید نوید داد.

وی افزود: نامه مجوز تیم داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال برای سال های آتی از سوی وزارت کشور با امضای معاون وزیر به شهرداری ارومیه ابلاغ شد.

وحید افشار ادامه داد: تیم های پایه ای شهرداری ارومیه در فصل گذشته توانستند در رده نوجوانان و جوانان برای اولین بار قهرمان شوند که نوید بخش آینده ای بهتر برای شهر ارومیه است.

وی بیان کرد: با توجه به محرمانه بودن بخش های مختلف این مبحث، موارد مربوط به تیم داری شهرداری ارومیه که متولی آن شهرداری ارومیه خواهد بود، اعلام خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: شهرداری در جذب و تمدید قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم باید سرعت و دقت لازم را داشته تا از جذب بازیکنان حرفه ای و تاثیرگذار غافل نمانیم.

نظر شما