شناسهٔ خبر: 66643367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

مردمی‌سازی از اولویت‌های دولت سیزدهم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:مردمی‌ سازی از شعارها واولویت‌های دولت سیزدهم و راهبرد ما در خراسان جنوبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده ظهر امروز _دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت_ در کارگروه ایجاد هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح‌های بسیج سازندگی استان اظهار کرد: جلوه واقعی مردمی‌سازی را در گروه‌های جهادی می‌بینیم.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی به‌صورت مردمی به مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: بحث درمان و سلامت بعد از ساخت سرپناه از مهم‌ترین نیازهای مردم است که مورد توجه گروه‌های جهادی تخصصی قرار گرفته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی تخصصی و فراهم کردن زمینه خدمت‌رسانی بیشتر آنان به مردم مناطق محروم استان تأکید کرد و گفت: در این راستا باید همه کمک کنیم و پای کار بیاییم تا جهادگران خدمات بیشتری به مردم نیازمند ارائه دهند.

وی از استقرار گروه جهادی شهید هدایت از استان تهران برای ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم نیازمند بخش ارسک شهرستان بشرویه خبر داد و تصریح کرد: این گروه پزشکان جهادی که ۱۰۰ نفر هستند به همت بسیج سازندگی در خرداد ماه به منطقه اعزام می‌شوند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: این گروه جهادی تخصصی در مدت ۷ روزی که در استان حضور می‌یابند به حدود ۲۰۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی ارائه خواهند داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در پایان گفت: مردمی سازی از شعارهای دولت سیزدهم و راهبرد ما درخراسان جنوبی است.

نظر شما