شناسهٔ خبر: 66641504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کرمان:

توسعه ذهنی افراد لازمه توسعه هر کشور است

سارا سلطانی

استاندار کرمان گفت: برای توسعه شرایطی لازم است و در کشورهایی که مردمش توسعه یافته هستند، آن ممکلت‌ها ‌توسعه یافته و فرآیند ذهنی(توسعه ذهنی) در کارآفرینان برتر اتفاق افتاده است.

صاحب‌خبر -

‌محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در آئین افتتاحیه دومین همایش بین‌المللی «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان» اظهار کرد: بسیاری از ذی‌نفعان توسعه در این آئین حضور دارند، لذا این رویداد یک فرصت مغتنم است.

وی ادامه داد: برخی از ظرفیت‌هایی که در استان کرمان وجود دارد، در کشور منحصر به فرد هستند و همه آنها ظرفیت بی بدیلی برای سرمایه‌گذاری دارند.

استاندار کرمان، توسعه فرهنگی و اجتماعی را لازمه توسعه یافتگی هر کشور دانست و بیان کرد: توسعه صرف با آوردن امکانات و تکمیل زیرساخت‌ها نیست.

وی با اشاره به دیدگاه‌های متفاوت در بحث توسعه اظهار کرد: برای توسعه شرایطی لازم است و یکی از اندیشمندان معتقد است که توسعه یک ویروس ذهنی است و در کشورهایی که مردمش توسعه یافته هستند، آن ممکلت‌ها توسعه یافته اند.

فداکار بیان کرد: این فرآیند ذهنی(توسعه ذهنی) در کارآفرینان برتر اتفاق افتاده و کشورهای توسعه یافته به آموزش توجه ویژه‌ای دارند.

وی تاکید کرد: گفتمان و فضای اجتماعی که در این رویداد شکل می‌گیرد، می‌تواند منجر به توسعه ذهنی افراد شود.

انتهای پیام

نظر شما