شناسهٔ خبر: 66637418 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از تیم‌ها با جادوگری به نتیجه می‌رسند و مسئولان باید جلوی این اتفاقات را بگیرند.

داداش زاده: برخی از تیمها با جادوگری نتیجه می‌گیرند!/ کمیته اخلاق به فساد و دلالی در فوتبال ورود کند

داداش زاده: برخی از تیمها با جادوگری نتیجه می‌گیرند!/ کمیته اخلاق به فساد و دلالی در فوتبال ورود کند

صاحب‌خبر -

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره برد سرخپوشان برابر تیم هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس با وجود اینکه می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد و تفاضل گلش بیشتر شود، اما متاسفانه آل کثیر با خودخواهی خود مانع به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد.

او افزود: آل کثیر در بازی با تیم هوادار می‌توانست گذشت کرده  و  تعداد گل‌های خود را افزایش بدهد و تفاضل گل تیمش را بیشتر کند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به هر حال باید ببینیم روند بازی‌های پایانی به چه صورت رقم می‌خورد. تیم پرسپولیس از لحاظ  تیمی و حمله‌ای تیم خوبی شده و نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم سرخپوشان هفته‌های آینده هم موفق شوند و منتظر لغزش استقلال باشند.

داداش زاده درباره بازی استقلال برابر فولاد در ورزشگاه آزادی بیان کرد: تیم استقلال به سادگی صدر جدول را از دست نمی‌دهد و از  تمام تجربیاتش استفاده می‌کند. نکته مهم این  است  که استقلال فوتبال شناوری ندارد و از تک موقعیت‌ها و از اتفاقات فوتبال می‌خواهد نتیجه بگیرد و پیروز میدان شود. باید ببینیم در بازی امروز چه اتفاقی می‌افتد. در آن طرف، فولاد در قعر جدول است و می‌خواهد حداقل در لیگ بماند. به نظرم بازی سختی برای استقلال است و به این سادگی نمی تواند نتیجه لازم را بگیرد. علاوه بر این، نکونام قبلا در فولاد بوده و شناخت کافی از  این تیم دارد و باید ببینیم امروز چه اتفاقی رقم می‌خورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات حمید رجبی مربی استقلال مبنی بر اینکه سرخپوشان با کمک داوران مدعی قهرمانی شدند، گفت: او در حد مربیگری نیست و اصلا مربی حساب نمی‌شود. متاسفانه جواد نکونام او را به فوتبال آورده است. اصلا مال این حرف‌ها نیست که بخواهد درباره پرسپولیس حرف بزند و می‌خواهد گنده شود.  متاسفانه تریبون دست هر کسی می‌افتد و برای مطرح شدن خودشان صحبت‌هایی می‌کنند. برای نکونام متاسف هستم که چنین فردی را پشت تریبون قرار می‌دهد. آقای رجبی! اصلا درباره فوتبال و داوری چیزی متوجه می‌شوی که صحبت می‌کنی! همه تیم‌ها از داوری سوت بردند و هفته قبل هم دیدید که همین استقلال به چه صورت از داوری نفع برد.

او افزود: متاسفانه جادوگری در فوتبال زیاد شده است و  برخی از تیم‌ها دارند از جادوگری استفاده می‌کنند و باید کمیته اخلاق و بازرسان ورود کنند. برخی  از تیم‌ها  چه  آنهایی که دارند سقوط می‌کنند و چه آنهایی  که برای  سهمیه آسیایی می‌جنگند  از جادو و جنبل استفاده می‌کنند و با جادوگری به نتیجه می رسند و قبلا هم چنین اتفاقاتی رخ داده بود. باید جلوی این اتفاقات را بگیرند.

داداش زاده درباره ورود بازرسان به فساد مالی فدراسیون فوتبال گفت:  من بار‌ها گفتم فساد مالی وجود دارد. متاسفانه  خیلی از پیشکسوتان و بازیکنان قدیم که ادعای مربیگری شان می‌شود متاسفانه با این فساد دست و پنجه نرم می‌کنند و به هر طریقی می‌خواهند تیم بگیرند. آنها به تلویزیون می‌آیند و درباره دلالی و فساد حرف می‌زنند، اما خودشان در گذشته در این منجلاب گیر افتاده بودند. یکسری از افراد هم از فساد و دلالی انتقاد می‌کنند تا پست و تیم می‌گیرند سکوت می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات  سرخابی‌ها علیه یکدیگر بیان کرد:  آنها به رای کمیته انضباطی واقف نیستند و هیچ کدام نمی‌توانند درباره داوری قضاوت کنند. البته  اینکه کمیته های اخلاق و  انضباطی دارند با برخی از افراد مماشات می‌کنند، درست است. چرا باید به خودشان اجازه بدهند که تریبون  در دست بگیرند که هر واژه‌ای بخواهند به کار ببرند. کمیته‌های انضباطی و اخلاق باید ورود کنند و فرقی نکند چه کسی باشد و باید جلوی اتفاقات را بگیرند.

او درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، گفت: هیچ چیزی را نمی‌شود پیش بینی کرد، اما خوشبختانه رقابت تنگاتنگ است و باید ببینیم در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی می‌افتد؟  به نظرم کمیته‌های اخلاق و  انضباطی باید به مسائل  فساد، دلالی و جادوگری به خصوص در ۳ بازی باقی مانده لیگ ورود کرده و نظارت  کنند و برخی از تیم‌ها برای اینکه  به نتیجه برسند حاضر هستند که اتفاقاتی رقم بزنند و بازیکن حریف را بخرند. متاسفانه این اتفاقات در گذشته رخ داده و باید جلوی این مسائل را بگیرند

خبرنگار: مریم طایفه

نظر شما