شناسهٔ خبر: 66636657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور فرمانده سپاه استان البرز؛

مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در فردیس افتتاح شد

آئین افتتاحیه ساختمان جدید ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام شهرستان فردیس، با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و مسئولین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در فردیس افتتاح شدبه گزارش دفاع‌مقدس از البرز، صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضاحیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مسئولین استانی و شهرستانی، مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در شهرستان فردیس به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به نقش مهم بسیج در پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: بی‌شک بسیج، شجره طیبه‌ای است که در پرتو انقلاب اسلامی بارور شده و ثمرات ارزشمندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح مجتمعی در تراز انقلاب اسلامی در شهرستان فردیس هستیم، افزود: این مجتمع که شامل حسینیه عاشقان ثارالله، ساختمان اداری امنیتی شهید حسن تهرانی مقدم، سالن همایش شهید سیدمرتضی آوینی، ساختمان فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی و آشپزخانه با ظرفیت طبخ روزانه ۱۵۰۰ پرس غذا است، قطعاً منشأ خیرات و برکات فراوانی برای بسیجیان و مردم ولایتمدار این شهرستان خواهد بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین نسل جوان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مجتمع، شاهد ارتقای سطح خدمات‌رسانی به بسیجیان و مردم متدین این منطقه و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های بسیج در بین نسل‌های جوان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما