شناسهٔ خبر: 66636319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد

با برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه‌درگاهی برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک، امروز(۲۴ اردیبهشت) در محل آکادمی فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد و به دلیل حساس بودن این انتخابات، دو نماینده فدراسیون جهانی نیز در این مجمع حاضر شده‌اند.

در این انتخابات سه کاندیدا که از دوره قبل برای این پست نام‌نویسی کرده بودند حضور داشتند. زهرا اینچه‌درگاهی، عابد حقدادی و حبیب نوظهوری کاندیداهای پست این فدراسیون بودند که عابد حقدادی پس از سخنرانی کوتاه، مجمع را ترک کرد و نوظهوری نیز انصراف خودش را اعلام کرد و در نهایت زهرا اینچه‌درگاهی با ۶۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. ۶ رای هم باطل اعلام شد. تعداد اعضای مجمع ۶۶ نفر بود.

در این مجمع چون به صورت رسمی حقدادی اعلام نکرده بود که انصراف داده است، پس از مشورت با نماینده جهانی و رای اعضای مجمع، نام وی در بین کاندیداها باقی ماند اما قبل از شروع رای گیری با اعلام اسبقیان، حقدادی به صورت رسمی کناره گیری خود از حضور در انتخابات را اعلام کرد و انتخابات با تک کاندیدا(زهرا اینچه‌درگاهی)  برگزار شد.

این انتخابات در اسفند ۱۴۰۱ برگزار شده بود و بعد از این که اعلام شد تأیید صلاحیت اینچه‌درگاهی احراز نشده او به همراه طرفدارانش مجمع را ترک کردند. با این وجود انتخابات در حضور نماینده فدراسیون جهانی برگزار و عابد حقدادی با اکثریت آرا به عنوان رئیس انتخاب شد اما فدراسیون جهانی حقدادی را به عنوان رئیس به رسمیت نشناخت‌ و در نهایت انتخابات ابطال شد و اینچه درگاهی به فدراسیون برگشت.

برچسب‌ها:

نظر شما