شناسهٔ خبر: 67345425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تایید بازداشت یک مدیرعامل؛

هشتمین متهم به پرونده فساد در فوتبال مشخص شد

مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری به جمع افراد بازداشتی در پرونده فساد فوتبال اضافه شد و با تصمیم نهادهای نظارتی بر این پرونده روز یکشنبه در کرمان بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که پیش از این عنوان شده بود نام ۷ نفر در پرونده فساد فوتبال مطرح بوده و این موضوع به اقدامات مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان در سال های گذشته محدود می شود به تازگی مدیرعامل یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری در این ارتباط در استان کرمان بازداشت شد.

بر این اساس بازداشت این چهره خبرساز در ارتباط با اعترافات یکی از متهمان پرونده صورت گرفته و احتمال تغییر نتایج بازی ها در بعضی مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر خصوصا در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را تقویت می کند.

مدیرعامل بازداشت شده در ارتباط نزدیک با یکی از متهمان این پرونده فعالیت های غیر قانونی داشته که احتمال تاثیرگذاری در نتایج تیم مورد نظر و حتی برخی دیگر از تیم های لیگ دسته اول و لیگ برتر را قوت بخشیده است.

هرچند مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به تازگی اعلام کرد در پرونده مس رفسنجان مستنداتی مبنی بر وقوع تبانی و تغییر نتیجه بازی مشاهده نشد اما این بار و در موضوع برخی دیگر از باشگاه ها ظاهرا موضوع اصلی احتمال تغییر نتایج به سود بعضی تیم هاست و با بازداشت مدیرعامل تحقیقات این پرونده به شکل دقیق دنبال خواهد شد.

اضافه شدن چهره هشتم به پرونده فساد فوتبال همچنین این احتمال را تقویت می کند که نام چند باشگاه لیگ برتری و دسته اولی دیگر نیز در ادامه تحقیقات به این پرونده اضافه شود.

نظر شما