شناسهٔ خبر: 66636286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

راه‌اندازی ۶ مرکز خرید گندم و کلزا در شوش

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛ مدیر تعاون روستایی شهرستان شوش گفت: ۶ مرکز برای خرید گندم و کلزای مازاد کشاورزان شوش و کرخه به صورت شبانه روزی راه‌اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

هومن سپهوند امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: ۶ مرکز خرید تضمینی گندم در سطح شهرستان شوش و کرخه تا پایان فصل برداشت فعال هستند و با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع، پیش‌بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان شوش یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور است، افزود: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداریم.

سپهوند ادامه داد: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم‌های نظارتی مختلف انجام می‌شود تا مشکل در مراکز تعیین شده به کمترین میزان برسد.

مدیر تعاون روستایی شوش گفت: در سال زراعی جاری تاکنون ۹۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شوش و کرخه برای محصول گندم در سامانه کشت قراردادی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر خرید تضمینی، هزینه‌های حمل و بیمه محصول نیز در قراردادها مشخص و به کشاورزان کمک می شود، تاکید کرد: واریز پول گندمکاران از روز گذشته آغاز شد و ما پیگیر واریز پول گندمکاران شوش و کرخه نیز هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما