شناسهٔ خبر: 66634851 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لذت سفر با تور لحظه آخری

تور لحظه آخری، یکی از بهترین قابلیت‌ آژانس‌های مسافرتی محسوب می‌شود. اگر چمدان خود را بسته‌اید، منتظر بلیط‌های لحظه آخری بمانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، این بلیط‌ها برای مقاصد مختلف تهیه شده‌اند که به صورت چارتر به فروش می‌رسند. همه مسافران از این بلیط‌ها استفاده نمی‌کنند؛ زیرا شرایط بسیار ویژه‌ای را می‌طلبد. اینگونه سفرها، لذت بسیار خوبی دارد که مسافران به یک هیاهوی مهیج دعوت می‌کند. با توجه به تورهای لحظه آخری یک سفر دلچسب و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد. این تورها مزایا و معایب خود را دارد که در این مقاله پیرامون موضوع لذت سفر با تورهای  لحظه آخری صحبت می‌کنیم.

مزایا تور لحظه آخری

تور لحظه آخری، در زمان کوتاهی نسبت به ساعت پرواز فروخته می‌شود، یعنی زمان بسیار کمی برای آماده شدن سفر دارید. باید از چند رو قبل چمدان خود را ببندید و وسایل را آماده کنید. این کار به کاهش معطلی شما هنگام حرکت کمک شایانی می‌کند. تورهای لحظه آخری مزایا ویژه‌ای دارند که عبارتند از:

  • قیمت: تورهای لحظه آخری به دلیل تکمیل ظرفیت صندلی‌های هواپیما، با قیمت‌های بسیار مناسبی به فروش می‌رسند که سفر کم خرجی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این بلیط‌ها نسبت به بلیط‌های معمولی و چارتر قبلی قیمت ارزان‌تری دارند.
  • امکانات: بلیط‌هایی را که به صورت لحظه آخری می‌فروشند، امکانات کمتر یا بیشتری ندارند. این بلیط‌ها مانند بلیط‌های معمولی از قابلیت‌های معقولی برخوردارند. بلیط‌های لحظه آخری هیچ فرقی با بلیط‌های معمولی نمی‌کند؛ در نتیجه، نگران امکانات کمتر هواپیما یا هتل نباشید.
  • زمان: این بلیط‌ها طرفداران بسیار زیادی دارد و محبوب است. هنگامی که بلیط‌های لحظه آخری اعلام می‌شوند، در اسرع وقت تکمیل ظرفیت صورت می‌پذیرد. اگر به دنبال این نوع بلیط‌ها می‌گردید، باید سرعت عمل بالایی داشته باشید. اینگونه می‌توانید بلیط را برای هر تعداد مسافر که می‌خواهید می‌خرید.

معایب تور لحظه آخری

لذت سفر با تور لحظه آخری

تور لحظه آخری در ساعات پایانی انتظار حرکت فروخته می‌شوند. کسانی که وسایل خود را برای سفر آماده کرده‌اند و نگرانی بابت مرخصی ندارند، بهترین گزینه است. این بلیط‌ها هزینه‌های سفر را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند. معایب در هر کاری خود را نمایان می‌کند. معایب بلیط لحظه آخری را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • وقت انتظار: بلیط‌های لحظه آخری در مدت زمان کوتاهی نسبت به ساعت حرکت هواپیما فروخته می‌شوند. یعنی برنامه‌ریزی‌های سفر باید از قبل انجام شده باشند. چمدان به دست آماده برای رفتن به فرودگاه باشید. این ویژگی برای همه مطلوب نیست و از شرایط ویژه‌ای برخوردارند.
  • استرداد: استرداد یا کنسل کردن بلیط در تورهای لحظه آخری به سختی امکان‌پذیر است. اگر به هر دلیلی قصد کنسل کردن بلیط خود را داشته باشید، باید مبلغی را تحت عنوان جریمه به آژانس مسافرتی پرداخت کنید. این موضوع به آژانس و قوانین موجود در آن بستگی دارد.
  • صندلی: در بلیط‌های لحظه آخری تنها صندلی‌های خالی برای فروش اعلام می‌شوند و هیچ انتخابی در کار نیست. یعنی اتاق‌های هتل و نوع صندلی از پیش تعین شده‌اند و باید با اجبار آن را بپذیرد. در اکثر مواقع موقعیت‌های خوبی دارند و شما سفری عالی را خواهید داشت.

لذت سفر با تور لحظه آخری

سفری لذت بخش با تور لحظه آخری

تور لحظه آخری هیجانات مخصوصی دارد. اگر به نظر شما بلیط‌های هواپیما برای مقصد شما کمی گران فروخته می‌شوند و عجله‌ای برای رفتن ندارید، لحظه آخری را برای نوع بلیط خود برگزینید. شاید بلیط‌ها تا چند روز تحت عنوان لحظه آخری بر روی سایت قرار نگیرند و برنامه سفر را مختل کند.

اگر بلیط خود را به صورت مجازی تهیه می‌کنید، باید سایت معتبری را برای این کار در نظر بگیرید. سایت مشهور علی بابا، با اطمینان بلیط‌های لحظه آخری برایتان رزرو می‌کند و شما بدون نگرانی اقدامات سفر را انجام دهید. صرفا در نظر گرفتن زمان کم و قیمت مناسب بلیط ملاک نیست. اعتبار و ارزش سایت نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. ایرلاین‌ها برای شما قابل نمایش‌اند و شما می‌توانید ایرلاین خوب و مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

این امر سبب حفظ کیفیت خدمات هواپیما خواهد شد. اگر با تورهای لحظه آخری برای سفر آماده می‌شوید، اقامتگاه خوب را حتما در اولویت قرار دهید. اقامتگاه‌های با کیفیت و پرطرفدار سفری لذت بخش را برایتان تداعی می‌کند. اقامتگاه، یکی از اولویت‌های سفر محسوب می‌شود. شاید بعد از این سفر تا مدت‌ها به سفر نروید. این خاطره همواره در ذهن شما به جا می‌ماند.

کلام آخر

تور لحظه آخری، یکی از گزینه‌های خوب برای  سفری اقتصادی محسوب می‌شود. در این مقاله، موضوع تورهای لحظه آخری را بررسی کردیم و اطلاعات کاملی از آن را در اختیار شما قرار دادیم. سفر آگاهانه به شما در مدیریت بهتر آن کمک بسزایی می‌کند. این تورها یکی از واژه‌های رایج و محبوب در صنعت گردشگری است. کسانی که مسافرت‌های پی در پی دارند، این واژه به گوششان خورده است.

این بلیط‌ها همواره در دسترس نیست و باید در زمانهای معینی از آن استفاده کندی. اگر قصد سفری عالی را داشته باشید، بلیط‌های لحظه آخری بهترین گزینه خواهند بود. تورهای لحظه آخری با معمولی، تنها در زمان ارائه بلیط تفاوت دارند. بلیط‌های معمولی را در هر زمانی که قصد سفر کرده‌اید، تهیه می‌کنید. در مقابل، بلیط‌های لحظه آخری تنها ساعاتی قبل از تیک آف هواپیما اعلام می‌گردند. این بلیط‌ها برای سفرهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و تفاوتی در کیفیت خدمات با بلیط‌های معمولی ندارند.

انتهای رپرتاژ اگهی

برچسب‌ها:

نظر شما