شناسهٔ خبر: 66634768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حقدادی: با تدبیر وزیر ورزش مشکل ژیمناستیک حل شد

کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک گفت: با تدبیر کیومرث هاشمی مشکل ژیمناستیک حل می‌شود و باید به المپیک، رویدادهای بعدی، قهرمانان و توسعه زیر ساخت‌ها فکر کنیم. کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک گفت: با تدبیر کیومرث هاشمی مشکل ژیمناستیک حل می‌شود و باید به المپیک، رویدادهای بعدی، قهرمانان و توسعه زیر ساخت‌ها فکر کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، عابد حقدادی کاندیدای ریاست فدراسیون ژیمناستیک پس از صحبت کوتاه در مجمع انتخاباتی، مجمع را ترک کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم با رویکرد جدیدی که فدراسیون بعد از انتخابات در پیش می‌گیرد و با تعامل همه اعضا، پیشکسوتان، اهالی رسانه، مربیان، داوران و همه ذینفعان جامعه ژیمناستیک روز‌های خوبی در انتظار جامعه ژیمناستیک باشد.

وی تصریح کرد: در بدو ورود مهندس هاشمی به وزارت ورزش و جوانان گفته بودم که ایشان همه مراتب مدیریتی را در ورزش کشور سپری کردند و تجربیات زیادی در معاونت ورزش قهرمانی، استان‌ها، ریاست کمیته ملی المپیک و دفتر امور مشترک داشتند. در اواخر دهه ۸۰ نیز مسائلی که در فوتبال کشور ایجاد شده بود با تدبیر ایشان حل شد. خوشبختانه شاهد هستیم که با تدبیر ایشان مجدداً مشکل ژیمناستیک حل می‌شود و باید به المپیک، رویداد‌های بعدی، قهرمانان و توسعه زیر ساخت‌ها فکر کنیم.

کاندیدای انصرافی ریاست فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: اینکه بخواهیم مسائل حاشیه‌ای و فضای گلایه‌ای را مطرح کنیم، کمکی به ورزش کشور نمی‌کند. به عنوان سرباز ورزش کشور و کسی که گوشت، پوست و استخوانم از ورزش است و از ۷ سالگی تا امروز در ورزش بودم، آن چیزی که بزرگان ورزش کشور به مصلحت بدانند را باید همه به آن عمل کنیم تا انشالله به موفقیت کشور و اهتزاز پرچم کشور فکر کنیم. این مسائل برای ما مهم است و اشخاص و افراد اینجا اهمیتی ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما