شناسهٔ خبر: 67289768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

جلیلی: اینکه می‌گویند زبان نسل زد را نمی‌فهمیم، صحت ندارد/ ساعت‌ها با دانشجویان گفتگو کرده ام و حرف یکدیگر را می‌فهمیم

جلیلی می‌گوید اینکه می‌گویند زبان نسل زد را نمی‌فهمیم، صحت ندارد، ساعت‌ها با دانشجویان گفتگو کرده ام و حرف یکدیگر را می‌فهمیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: جلیلی می‌گوید اینکه می‌گویند زبان نسل زد را نمی‌فهمیم، صحت ندارد، ساعت‌ها با دانشجویان گفتگو کرده ام و حرف یکدیگر را می‌فهمیم.

بخش‌های مهم صحبت‌های وی در ادامه می‌آید: 

مردم برنامه‌های من را در این چند شب دیده اند یکی اینکه ناظر به جهش کشور با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور است که لازمه آن عدالت است یکی هم ناظر به رفاه و معیشت مردم است که لازم نیست اول جهش صورت بگیرد بعد فراهم شود.

امروز دو رویکرد داریم یکی اینکه خود را باور دارد و معتقد است می‌تواند جهش کرد یکی هم اینکه می‌ترسد و می‌خواهد بگوید عملی نمی‌شود و خیال پردازی است و نظریات رمانتیک دارند و فکر می‌کنند تهدید‌ها مانع پیشرفت ایران می‌شوند.

ما امروز فرصت‌های جهانی بسیار زیادی برای جهش کشور داریم.

تجربه‌های غلط گذشته نباید تکرار شود.

چیزی که بعضا مطرح می‌شود که نسل زد هست که زبان ما را نمی‌فهمد؛ اینطور نیست من در جلسات دانشگاهی متعدد ساعت‌ها را دانشجویان صحبت کرده ام و زبان هم را می‌فهمیم.

امروز در آستانه یک انتخاب هستیم اینکه چند موضوع را بهانه قرار بدهیم و بگوییم انجام نمی‌شود، یک دیدگاه است، اما یک دیدگاه دیگر این است که از مشارکت گسترده مردم در انتخابات دعوت می‌کنیم این نگاه حداکثری را که مطرح می‌کنیم، به شناخت ظرفیت هایمان دعوت می‌کنیم.

شبکه بهداشت یک الگوی موفق است و توانسته ایم در این ۴۰ سال ۲۰ سال طول عمر را افزایش دهیم.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما