شناسهٔ خبر: 66634660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در محور ایلام – سرابله:

تصادف نیسان و پژو ۲ کشته برجای گذاشت

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: برخورد شدید نیسان و پژو در مسیر ایلام - سرابله در منطقه بانکول ۲ کشته برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

تصادف نیسان و پژو ۲ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور ایلام به سرابله در منطقه بانکول بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به منظور بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان این که در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پژو ۴۰۵، جان خود را از دست دادند، ابراز کرد: یکی از فوتی‌های این حادثه بعد از انتقال به بیمارستان با توجه به وضعیت وخیمی که داشته است، جان خود را از دست داد و راننده وانت نیسان نیز به کمک عوامل اورژانس برای درمان به بیمارستان اعزام شدند.
رئیس پلیس راه استان ایلام تشریح کرد: علت این حادثه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده پژو با توجه به بارندگی در این مسیر و لغزندگی جاده بوده است.
سرهنگ کهزادی با تأکید بر توجه رانندگان به هشدار‌های هواشناسی و پلیس، خاطرنشان کرد: رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، بایستی در دستور کار رانندگان قرار گیرد.

نظر شما