شناسهٔ خبر: 66631834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تصادف نیسان و پژو در مسیر ایلام - سرابله ۲ کشته برجای گذاشت

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تصادف شدید نیسان و پژو در مسیر ایلام - سرابله در منطقه بانکول ۲ کشته برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان و یک‌ دستگاه سواری پژو ۴۰۵در محور ایلام به سرابله در منطقه بانکول بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پژو ۴۰۵، جان خود را از دست دادند، ابراز کرد: یکی از فوتی‌های این حادثه بعد از انتقال به بیمارستان با توجه به وضعیت وخیمی که داشته است، متاسفانه جان خود را از دست داد و راننده وانت نیسان نیز توسط عوامل اورژانس جهت درمان به بیمارستان اعزام شدند.

تصادف نیسان و پژو در مسیر ایلام - سرابله ۲ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: علت این حادثه عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده پژو با توجه به بارندگی در این مسیر و لغزندگی جاده بوده است.

سرهنگ کهزادی با تاکید بر توجه رانندگان به هشدارهای هواشناسی و پلیس، خاطرنشان کرد: رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، بایستی در دستور کار رانندگان قرار گیرد.

نظر شما