شناسهٔ خبر: 66634110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ورزشی که با ارزش‌ها پیوند بخورد، ماندگارتر می‌شود

خبرگزاری دفاع مقدس

سردار مرادحاجتی گفت: جامعه ورزش به عنوان قشری که محبوبیت زیادی برای جذب حداکثری و مشارکت بالا نزد افکار عمومی دارد، یکی از بهترین گزینه‌های مردمی برای فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله امورات ارزشی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی کمیته ورزش ستاد استانی سوم خرداد امروز به میزبانی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و با حضور «حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سرهنگ «اسکندر عیسوند» مسئول هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه به اهمیت ورزش و نقش مخاطب شناسی در این عرصه پرداخت و اظهار داشت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال این است که ما امورات‌مان را به مردم بسپاریم و جامعه ورزش به عنوان قشری که محبوبیت زیادی برای جذب حداکثری و مشارکت بالا نزد افکار عمومی دارد، یکی از بهترین گزینه‌های مردمی برای فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله امورات ارزشی هستند.

وی افزود: ورزشی که با ارزش پیوند بخورد، ماندگارتر می‌شود و این رسالت بر عهده ماست که بتوانیم بستری فراهم کنیم تا جوانان نخبه ورزشی ما در مسیر متعالی ارزش‌ها قدم بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز از اعلام آمادگی برای مشارکت حداکثری جامعه ورزش در مناسبت‌هایی همچون سوم خرداد و چهارم خرداد خبر داد و یادآور شد: همایش بزرگ و رژه مقتدرانه موتورسواران استان از فرودگاه اهواز تا گلزار شهدا توسط ورزشکاران هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان که با همت سرهنگ عیسوند در سالروز فتح خرمشهر برگزار می شود، یکی از برنامه‌های شاخصی است که در حال تدارک انجام آن هستیم.

وی افزود: عملیات وعده صادق روحیه حماسی جامعه ورزش را هم تقویت کرد. روزی اگر ورزشکار ملی ما جلوی ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی قرار نمی‌گرفتند، گاه از سوی عده‌ای تحت فشار قرار می‌گرفتند اما امروزه مظلومیت ملت فلسطین و خوی وحشیانه رژیم غاصب برای همه آشکار شده و جامعه ورزشی ما به خود می‌بالد که سال‌ها پیش، به این نتیجه رسیده بود که ورزشکاران این رژیم هم مشروعیت ندارند.

بنی تمیم از آمادگی برای انجام مصوبات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت سوم خرداد و چهارم خرداد خبر داد و گفت: جامعه ورزش همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده و ورزشکاران خوزستان نیز بیش از پیش با این مناسبت‌ها مانوس شده و با شهدای خود عهد و پیمانی دوباره خواهند بست.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما