شناسهٔ خبر: 66633707 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

از ۸ ایده خلاقانه در مخابرات منطقه گلستان تجلیل شد

۸ ایده نو آورانه که توسط ۶ کارشناس مخابرات منطقه گلستان ارائه شد مورد تقدیر قرار گرفت. 

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  ، از جمع ۳۱ ایده ثبت شده در سامانه مدیریت دانش، ۸ ایده مورد تایید شرکت مخابرات ایران قرار گرفت .
مهندس احمدرضا کبیر مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه گلستان ضمن اعلام این خبر گفت : سامانه مدیریت دانش با هدف ثبت ایده های نو آورانه و خلاقانه در جهت انتقال دانش و تجربه همچنین رشد شاخص های تخصصی ، ایجاد شده که همکاران مخابرات منطقه گلستان ۳۱ مورد ایده در آن ثبت نموده اند. 
وی افزود از بین ایده های ثبت شده در سامانه مدیریت دانش ۸ ایده که توسط ۶ تن از همکاران ثبت شده بود برگزیده و مورد تایید قرار گرفته که درحال اجراست.
وی در تشریح این عنوان اعلام کرد  طرح های کاهش هزینه مصرف انرژی  و کاهش هزینه تعمیرات توسط آقای حکم آبادی ، دایورت اتوماتیک و شماره های متوالی توسط خانم کرد ، کاهش هزینه های کارتهای IBAS توسط آقای قدس مفیدی ، مهارت های فردی توسط آقای بیک محمدی ، نرم افزار وصول مطالبات توسط خانم رضائی نژاد و استفاده از تکنولوژی FTTH برای برقراری سرویس های دیتایی توسط آقای مقیمیان در سامانه ثبت و مورد تایید شرکت مخابرات ایران قرار گرفت .
وی افزود هدف تمام موارد تایید شده  پیشبرد اهداف مخابرات با استفاده از طراحی و خلق ایده های نو آورانه می باشد و از کلیه همکاران خواست که ایده های خلاقانه و نوآورانه خود را در سامانه HRIS در قسمت مدیریت دانش ثبت نمایند.
لازم به ذکر است از همکارانیکه ایده های آنها پس از بررسی های تخصصی و شاخص های فنی ارزیابی مورد تایید قرار گرفت در دومین جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان  تقدیر بعمل آمد.

نظر شما