شناسهٔ خبر: 66632704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

درخشان در گفتگو با ایسکانیوز:

خط دفاعی پرسپولیس در هفته‌های آتی دچار تزلزل نمی‌شود/ پاس‌های اشتباه متعدد قرمزها

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: عملکرد خوب علیرضا بیرانوند و مقاومت پرسپولیس در برابر حملات هوادار باعث پیروزی این تیم شد.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی پرسپولیس و هوادار اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی را در نیمه اول نداشت و با توجه به نبود سروش رفیعی این تیم پاس های اشتباه زیادی را ارسال کرد اما در ادامه بازی قرمز های پایتخت کمی خودشان را در بازی پیدا کردند و با پاس امید عالیشاه و ضربه تمام کننده عیسی آل کثیر به گل اول رسیدند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: در نیمه دوم سرعت بازی بیشتر شد و تیم هوادار موقعیت های خوبی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و در چند مرتبه این تیم تا یک قدمی زدن گل اول هم پیش رفت اما علیرضا بیرانوند دروازه خود را بسته نگه داشت و همین مقاومت پرسپولیس باعث شد تا این تیم به گل دوم برسد.

درخشان در رابطه با عملکرد عیسی آل کثیر و دو گلی که در این مسابقه به ثمر رساند اضافه کرد: آل کثیر در هفته های اخیر بسیار آماده نشان داده است و اوسمار ویرا از او به خوبی بازی می گیرد، البته عیسی در بعضی از مواقع نوساناتی دارد و باید روی این موضوع کار کند تا این اتفاق در هفته های آتی برای او رخ ندهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاعی شاگردان اوسمار ویرا در مقابل هوادار تصریح کرد: متاسفانه در بازی دیروز پرسپولیس اشتباهاتی را در خط دفاعی داشت و شاهد ناهماهنگی دو دفاع وسط قرمز ها بودیم اما این موضوع مقطعی است و به نظر نمی آید در هفته های آتی خط دفاع آماده پرسپولیس دچار تزلزل شود.

پیشکسوت فوتبال درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در هفته های آتی بیان کرد: از الان نمی توان تضمین داد که چه تیمی قهرمان می شود و کدام تیم شانس قهرمانی بیشتری را دارد اما هر تیمی که آماده باشد و اشتباهات کمتری را در هفته های پیش‌رو انجام دهد احتمال می رود که جام را بالای سر ببرد.

نظر شما