شناسهٔ خبر: 66632650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از دو خانواده‌ شهید امدادگر هلال احمر در شهر سوق

به مناسبت بزرگداشت هفته هلال‌احمر و در آستانه برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان مسئولان کهگیلویه با خانواده شهدای امدادگر شهر سوق دیدار کردند.

صاحب‌خبر -
تجلیل از دو خانواده‌ شهید امدادگر هلال احمر در شهر سوق
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار با تبیین دستاورد‌های انقلاب با بیان اینکه عزت، شوکت و اقتدار جمهوری اسلام مرهون جانفشانی شهداست، کشوری که روزی مستعمره بود و به دیوار دیگران تکیه می‌کرد امروز دیگران به ایران که مثل کوه باعظمت است، تکیه می‌کنند.
وی با اشاره به وابستگی ایران در دوران پیش از انقلاب، افزود: امروز به برکت خون شهدا حرفی برای گفتن در همه عرصه‌های مهم دنیا داریم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با قدردانی از رنج پدران و مادران شهدا تصریح کرد: پدران و مادران شهدا نسل جوان دینی و عاطفی الهی تربیت کردندکه امام آنها را سرباز در گهواره خواند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این دیدار شهدا را قهرمانان همیشه جاوید وطن خواند و گفت: استقبال عظیم مردم از اجلاسیه‌ها نشان دهنده دینداری مردم و علاقه به خانواده شهداست.
سید علی اصغر پوربهشت افزود: همه ما در قبال ایثار خانواده شهدا مسئول و موظفیم.
هم چنین حجت‌الاسلام موسوی‌امجد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گفت: ۳۰ تن از شهدای استان امدادگر بودند.
وی ادامه داد: اجلاسیه شهدای امدادگر استان یکی از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهداست.
در این دیدار از خانواده امدادگران شهید سید بهروز رضویان و سید احمد غلامی سوق تجلیل شد.

نظر شما