شناسهٔ خبر: 66631802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان:

محور کاشان به برزک نیازمند ۵۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

جلال جلیلی

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: محور کاشان به برزک، ورکان و موته یکی از محورهای حادثه‌خیز کشور است که اجرای کامل ایمن‌سازی برای ساخت باند دوم این مسیر نیازمند ۵۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

صاحب‌خبر -

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر کاشان به برزک، ورکان و موته به طول ۶۷ کیلومتر است که با صرف ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، ساخت این جاده تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: ساخت باند دوم این محور از سال ۹۰ شروع شده است و تاکنون ۶۶۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری، ۳۷۹ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی و ۳۲۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، گفت: ساخت دو دستگاه پل بزرگ در روستاهای سادیان و مرق با اعتبار بیش از۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در سال گذشته اجرا شد و در صورت تخصیص اعتبار ساخت پل‌های بزرگ و ۱۵ کیلومتر از این مسیر نیز امسال انجام خواهد شد.

آراسته افزود: ایمن‌سازی و ساخت دهانه دوم پل راوند و اتصال آن به آزادراه تهران – اصفهان با پیگیری فرمانداری کاشان و موافقت وزارت راه و شهرسازی با بیش از۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب،در حال تجهیز کارگاه برای شروع عملیات است.

انتهای پیام

نظر شما