شناسهٔ خبر: 66631237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

راهیان نور یک نمایش جنگی است

سردار «محمدی اصل» از راهیان نور به عنوان رژه اسلامی نام برد و گفت: رژه‌ای که با آن قدرت خودمان را به دشمن نشان می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «غلامحسین محمدی اصل»، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شامگاه روز گذشته (یکشنبه) در اختتامیه راهیان نور که در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد از راهیان نور به عنوان یک رژه اسلامی نام برد و گفت: رژه‌ای که با آن قدرت خودمان را به دشمن نشان می‌دهیم و این همان نمایش جنگی است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ فضای مجازی‌ وجود نداشت تا مظلومیت و فداکاری‌های رزمندگان ما را به نمایش بگذارد افزود: اگر الان رسانه غزه را نشان می‌دهد، ما صدها غزه داشتیم. ۱۱ شهر ما و بیش از هزار و ۳۰۰ روستای ما در ۷۲ ساعت اول جنگ در محاصره دشمن بود و دشمن تا ۱۰ کیلومتر اهواز آمده بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: راهیان نور روحیه انقلابی است باید از وصایای شهدا، از سیر و سلوک شهدا درس یاد بگیریم. امام خمینی (ره) با آن عزت و عظمت تاکید می‌کردند که از شهدا درس یاد بگیرید. آنها الگو هستند.

وی افزود: راهیان نور در حقیقت آن روحیه شهادت، ایثار، فداکاری، ذوب ولایت بودن و قهرمان خدایی بودن، باید از آن سیره سلوک و منش شهدا درس زندگی یاد بگیریم.

سردار محمدی‌اصل بیان داشت: راهیان نور همدلی و هم‌زبانی است. محلی برای انسجام، اخوت و یکپارچگی برای اتحاد، همه اینها لازم است. در جامعه کوچک برای خانواده هم لازم است. در جامعه بزرگ می‌بینیم معاندین و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها چگونه می‌خواهند ایجاد دوقطبی کنند. ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم روشن کنند. جنگ روانی یعنی همین و این جنگ خیلی خیلی پیچیده و گسترده‌تر از جنگ میدانی است.

وی در پایان سخنان خود به تحولات در ۳۸ دانشگاه‌ آمریکا اشاره کرد و گفت: از صدر اسلام تاکنون این‌چنین اتحاد مسلمانان به هم گره نخورده بود.

انتهای پیام/

نظر شما